پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:29 - 1396/06/15

یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد+تصویر

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم صبح امروز یادواره بانوان شهید شرق استان در هرسین برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان، امام جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا در این مراسم به بیان مطالبی در خصوص جایگاه والای شهدا و لزوم اهتمام بیشتر به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پرداختند.

 

دکتر فرشته حشمتیان استاد دانشگاه و مشاور سازمان زنان دفاع مقدس به عنوان سخنران مراسم مطالبی را در خصوص لزوم تبیین سیره شهدا و استفاده از ظرفیت دفاع مقدس برای نسل جوان امروز عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند نجات تربیتی جوانان است و صحبت ما با مسئولین است که جوانان را باور کنیم و به میدان خدمت دعوت کنیم.

 

وی افزود: بحث دفاع مقدس بحث سیاسی و جریانی نیست دفاع مقدس به عموم مردم تعلق دارد و همه مردم این احساس را دارند که صاحب شهدا هستند و خانواده شهدا هم این احساس مسئولیت را دارند که در امنیت کشور سهیم هستند.

 

مشاور سازمان زنان دفاع مقدس تصریح کرد: اگر زمانی جنگ سخت را داشتیم امروز جنگ نرم و زیر خاکی را پیش رو داریم و هدف دشمن از راه اندازی این جنگ براندازی خانواده و نظام، و ایجاد اختلافات ریشه ای در بین آنهاست.

 

در پایان این مراسم از طرف نماینده محترم شهرستان از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.