پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:16 - 1396/06/22
طي نشستي //

وضعيت راههاي روستايي شهرستان هرسين مورد بررسي قرار گرفت

طي نشستي با حضور فرماندار و مديركل اداره راه و شهرسازي استان كرمانشاه وضعيت راههاي روستايي شهرستان هرسين مورد بررسي قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، طي نشستي با حضور امير شاه آبادي فرماندار و مسعود شريفي مديركل اداره راه و شهرسازي استان كرمانشاه وضعيت راههاي روستايي شهرستان هرسين مورد بررسي قرار گرفت.

 


امير شاه آبادي فرماندارهرسين در اين نشست طي سخناني بيان داشت : بر اساس راهبردها و اولويت هاي دولت تدبير و اميد در توسعه و توجه ويژه به مناطق روستايي در سال گذشته بيش از 25 كيلومتر از راههاي روستايي شهرستان هرسين با اعتبار 75 ميليارد ريال احداث و بهسازي گرديدند.

 


وي اظهار داشت : با احداث 11 كيلومتر راه روستايي بابازيد به كماسي فاصله دسترسي روستاهاي بخش مركزي به شهر هرسين 25 كيلومتر كاهش يافته است و اين امر موجب دسترسي آسان ساكنان اين بخش به مركز شهر هرسين و تسهيل در ارائه خدمات هرچه بهتر به آنان گرديده است.

 


فرماندار هرسين تصريح كرد : از ديگر پروژه هاي حوزه راه روستايي در دست اقدام در شهرستان هرسين احداث راه روستايي ميرمينگه به قلعه گنجوان به طول 7 كيلومتر و با اعتبار20ميليارد ريال است كه تا كنون 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است

 


شاه آبادي در ادامه از احداث راه روستايي باغ زينب به گره بان به طول 10 كيلومتر و با اعتبار 30 ميليارد خبر داد و اظهار داشت : پيمانكار راه روستايي مزبور در جريان مناقصه انتخاب شده است و با مبادله موافقت نامه عمليات اجرايي آن شروع خواهد شد.

 


مسعود شريفي مديركل اداره راه و شهرسازي استان كرمانشاه در ادامه اين نشست بر توسعه راههاي روستايي بعنوان يكي از مهمترين اولويت ها و سياست هاي اين اداره كل تأكيد كرد

.