پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:19 - 1396/06/24
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه:

مالباختگان گلیم وگبه از ۲۷ شهریور به دادسرای کرمانشاه مراجعه کنند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: مالباختگان پرونده گلیم و گبه از ۲۷ شهریور، بر اساس جدول زمان‌بندی با در دست داشتن مدارک خود، به دادسرای کرمانشاه مراجعه کنند.

به گزارش دیوانگاه، محمدحسین صادقی در خصوص پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان اظهار داشت: مالباختگان پرونده گلیم و گبه از ۲۷ شهریور، بر اساس جدول زمانبندی با در دست داشتن مدارک خود به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مراجعه کنند.

 

صادقی بیان کرد: شُکات مطابق جدول زمان بندی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد شخصاً با در دست داشتن اصل کارت ملی و کپی آن و پرینت ثبت نام در سامانه ثنا، به دادسرای کرمانشاه واقع در کوچه ثبت حضور پیدا کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: حضور مالباختگان در بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ خواهد بود و جدول زمان بندی از طریق جرائد  منتشر و در دادسرا نیز به شکل بنر نصب می‌شود.

 

صادقی گفت: جدول بر اساس حرف اول نام خانوادگی مال باختگان تنظیم شده و بر اساس جنسیت تفکیک گردیده است بدین صورت که ایامی برای مراجعه بانوان و ایامی را برای مراجعه آقایان لحاظ شده است.

 

وی تاکید کرد: شخص سپرده گذار خود باید حضور پیدا کند، اطرافیان و نزدیکان مالباخته اجازه حضور ندارند، و لذا مالباختگان با حضور در دادسرا، برگه ثبت اظهارات و تعیین وکیل معاضدتی را در دادسرا امضا نمایند و با ثبت مشخصات منتظر مرحله بعدی که تعیین وقت رسیدگی و دعوت از آنها از سوی دادگاه است، باشند.