پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:20 - 1396/06/25
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان:

ایجاد هفت پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در هرسین و بخش بیستون/ جمع آوری یک میلیاردو160میلیون ریال کمک های مردمی تا این لحظه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: مبلغ جمع آوري شده در جشن ملي عاطفه هاي امسال تا این لحظه حدود یک میلیاردو160میلیون ریال بوده که با این مقدار توان تأمین نیاز 70 درصد از نیاز دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند را داریم.

وحید ارم آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: این مدیریت به منظور برگزاري جشن ملي عاطفه ها، امسال 7پايگاه ثابت وسيار كميته امداد امام خميني (ره)در سطح شهر هرسين و بخش بیستون در جهت جمع آوري كمك هاي مردمي به دانش آموزان نيازمند برپا کرده است.

 

وی ضمن تقدير وتشكر از مردم خوب وشريف شهرستان هرسين در راستاي كمك به دانش آموزان نيازمند در سنوات گذشته افزود هر چند که ظاهراً جشن عاطفه ها امسال چند روزی است که آغاز شده است اما واقعیت موضوع این است که نزدیک به یک ماه است که کار جمع آوری کمک های مردمی از خیرین، کارخانجات و ادارات را به صورت دریافت نقدی و اجناس در دستور کار داریم.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با بيان اينكه آموزش وپرورش ،بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ،صدا وسيماوامور مساجد وحسينيه ها در امر برگزاري اين جشن ملي همكاري مي كنند يادآورشد:  امسال همانند سنوات گذشته كمك هاي نقدي و غير نقدي دانش آموزان كه در مدارس جمع آوري مي گردددر ميان دانش آموزان نياز مند بصورت مستقيم توسط مديران وبا همكاري انجمن اولياءومربيان مدارس توزيع خواهد شد.

 

ارم آبادی  در پايان افزود:  مبلغ جمع آوري شده در جشن ملي عاطفه هاي امسال تا این لحظه حدود یک میلیاردو160میلیون ریال بوده که با این مقدار توان تأمین نیاز 70 درصد از نیاز دانش آموزان تحت پوشش و نیازمند را داریم.