پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:32 - 1396/07/10

کارگاه توان افزایی اجتماعی زنان سرپرست خانوار در هرسین برگزار شد

ببا حضور فرماندار شهرستان کارگاه توان افزایی اجتماعی زنان سرپرست خانوار در هرسین برگزار شد .

به گزارشخبرنگار دیوانگاه،بدنبال برگزاري كارگاه توان افزايي و ارتقاء تاب آوري اجتماعي زنان در شهرستان هرسين : فرماندار اين شهرستان طي يك نشست اختصاصي با حضور جمعي از زنان سرپرست خانوار به بررسي مسائل و مشكلات آنان پرداخت .

 

امير شاه آبادي  فرماندار شهرستان هرسين در اين نشست طرح توان افزايي و ارتقاء تاب آوري اجتماعي را يكي ديگر از دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در حوزه بانوان و خانواده دانست و هدف از برگزاري آن را ارتقاء سطح آگاهي خانواده در مواجه با آسيب ها و بحران ها و تقويت بنياد خانواده عنوان كرد .


فرماندار هرسین بیانداشت : رويكردهاي حمايتي از زنان سرپرست خانوار مي بايست مبتني بر ايجاد فرصت هاي جديد شغلي ، مهارت آموزي ، خودكفايي و درآمدهاي مالي منظم و پايدار باشد.


فرماندار هرسين از ايجاد بستر هاي لازم به منظور حضور هرچه بيشتر زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها در فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي بعنوان گامي مهم در جهت هويت بخشي و عدم آسيب پذيري آنان ياد كرد . 

 
فرماندار شهرستان هرسين همچنين بر ارائه خدمات و امكانات هرچه بيشتر توسط نهادهاي حمايتي در راستاي كاهش وابستگي زنان سرپرست خانوار تأكيد كرد.


در ادامه بانوان حاضر در جلسه به بيان مشكلات خود پرداخت و امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين اظهار داشت : در حد توان پيگير مسائل و مشكلات مطروحه خواهيم بود.