پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:36 - 1396/07/18
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین:

فعالیت های قرآنی در سطح شهر هرسین چشمگیر است/ برگزاری کلاس های حفظ،‌ تجوید، ‌روخوانی و احکام در اداره ارشاد شهرستان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین گفت: رشد فرهنگ قرآنی در میان مردم شهر موجب گردیده تا پیر و جوان فعالیت در زمینه تلاوت و یادگیری قرآن را در امور روزمره خود داشته باشند.

 ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه در رابطه با فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان اظهار داشت:  شهرستان هرسین دارای فرهنگ غنی و دیرینه در مباحث اعتقادی، دینی و قرآنی می باشد.و به جرات می توان گفت بستری که اکنون در این شهر برای فعالیتهای قرآنی گسترده شده در کمترین جایی دیده می شود.

 

وی افزود: این شور از مجالس خانگی شروع شده و هم اکنون در سطح جامعه شهرستان هرسین (با حفظ همان مجالس) برای کودکان،‌نوجوانان و جوانان در موسسات و کلاس های قرآنی نمود پیدا کرده است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تصریح کرد: انرژی و تلاشی که در این راستا قابل مشاهده است چشمگیر و وجدآور مینماید.رشد و وجود فرهنگ قرآنی در میان مردم شهر موجب گردیده تا پیر و جوان فعالیت در زمینه تلاوت و یادگیری قرآن را در امور روزمره خود داشته باشند.

 

ملکیان در ادامه اظهارداشت : در این میان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز همه توان خود را در گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ و سوق دادن آن به ادوار آتی بسیج خواهد کرد.

 

وی افزود: همانطور که هم اکنون نیز این اداره در دل خود مربیانی در زمینه های : حفظ،‌تجوید،‌روخوانی و احکام را جهت آموزش به مشتاقان قرآنی جای داده است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد: این کلاس ها بصورت خود جوش از سوی این مربیان پرتلاش جهت غنی نمودن اذهان از آیات تشکیل شده و در حال اجرا می باشد.