پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:52 - 1396/07/19
دستور کار امروز جلسه شهرداری و قرارگاه جواد الائمه شهرستان/

پیگیری فعالیت های عمرانی محله مهدیه هرسین

پیگیری کارهای عمرانی محله مهدیه در دستور کار جلسه امروز قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه ناحیه هرسین و شهرداری هرسین قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر هرسین ضمن تقدیر از فعالیتهای قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه ناحیه هرسین در محله مهدیه کار های صورت گرفته در این محله را اقداماتی مثبت ارزیابی نمود و اظهار داشت: کارها و اقدامات فرهنگی در کنار کارهای عمرانی باعث شده که در این محله  خیلی از آسیب های اجتماعی کم شود و دیدگاه مردم و مسئولین نسبت  به این محله عوض شود و نگاه ها به این محله محروم معطوف شود.

 

 وی از آمادگی شهرداری هرسین برای همکاری با قرارگاه جوادالائمه(ع) خبر داد .

 

در ادامه احمدوند دبیر قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه ناحیه هرسین ضمن تقدیر از همکاری شهرداری هرسین از ابتدای کار قرارگاه در این محله ابراز امیدواری کرد که  با روی کار امدن شورای جدید که در جریان مشکلات و در خواست مردم در این محله بوده اند بتوانیم گامی در جهت توسعه و آبادانی این محله بر داشته شود .

 

وی ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق و سرپرست فعلی خواستار  همکاری شهرداری در شروع کار جدول کشی  جهت مهار آب های سطحی  قبل از فصل بارندگی شد .

 

فرزاد رحیمی سرپرست شهرداری هرسین در ادامه  از شروع کار جدول کشی ،و استقرار  گروه عمرانی  ظرف دو روز اینده در این محله خبر داد.

 

محله مهدیه از محله های قدیمی شهر هرسین است که به علت فقر و مهاجرت فروشندگان مواد مخدر به محلی امن برای این افراد تبدیل شده بود و دارای امار اعتیاد و آسیب های اجتماعی بالایی بوده که با پایلوت شدن آن توسط وزارت کشور سپاه ناحیه هرسین با تشکیل قرارگاه جوادالائمه( ع ) در این محله ورود نموده و با انجام کارهای عمرانی،فرهنگی،و مقابله با فروشندگان مواد مخدر کارهای خوبی را در این محله صورت داده است .