پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:33 - 1396/09/05
به مناسبت 5آذر /

اجتماع بزرگ بسیجیان در هرسین برگزار شد+تصویر

با حضور اقشار مختلف بسیج و مسئولین شهرستان اجتماع بزرگ بسیجیان و مراسم 5آذر در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور اقشار مختلف بسیج و مسئولین شهرستان اجتماع بزرگ بسیجیان و مراسم 5آذر  در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف بسیج و مسئولین شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: در آنروزی که امام خمینی(ره) ندای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را سر داد مردم ایران به ندای رهبر خود لبیک گفتند و مردان و زنان این مرزو بوم پرشورترین حماسه تاریخ را رقم زدند و به پیروزی رسیدند.

 

وی افزود: هنوز همراهی و هم آوایی شما مردم عزیز به عنوان به عنوان بسیج و بازوان پرتوان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ تحمیلی در یاد و خاطره ملت ما ثبت و ضیط است.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه و با اتکا به خداوند و رهبری خردمندانه و هوشمندانه امام خامنه ای عزیز و حضور یکپارچه ملت در صحنه های مختلف خواب را از چشم استکبار و در رأس آن آمریکا گرفته است.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: سردار سلیمانی نامی است که امروز بر تارک تاریخ نقش بسته است و آبندگان این سردار سرافراز را الگوی خود قرار می دهند.

 

وی افزود: حضور نیروهای ارتش، سپاه و بسیج و نیروهای نظامی از جنگ تحمیلی تا به حال و در دفاع از حرم زینبی و کمک به زلزله زدگان غرب کشور با وحدت و انسجام و یکپارچگی و تبعیت محض از ولی امر مسلمین حماسه های جاودانی آفریدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه و سایر نیروهای انقلاب ترکیبی از نیروهای سلحشور و فرزندان این آب و خاک هستند که بردارانه و با شعار استقلال و آزادی ، جمهوری اسلامی و با رهبری حضرت امام خامنه ای در برابر توطئه های خائنین به اسلام ایران ایستاده اند.

 

محمدی در پایان اظهار داشت:استکبار، مزدوران و بازی خوردگان امریکایی بدانند که هرگز نمی توانند بین این دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی ایران(سپاه و ارتش)کوچکترین رخنه ای ایجاد کنند.