پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:08 - 1396/09/26

تخصیص 8میلیارد ریال اعتیارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ورزش هرسین

مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین گفت: 8میلیارد ریال اعتیارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ورزش هرسین اختصاص یافت.

 حسین محمدی جامع مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: با توجه به تخصیص اعتیارات عمرانی مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان و مساعدت فرماندار بالغ بر 8 میلیارد ریال .و با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده این اداره و بازدیدهای میدانی کارشناسان عمرانی اداره کل مصوب شد.

 

وی افزود: در این راستا علاوه بر خوابگاه قبلی بخشی از ساختمان مجموعه ورزشی شهدا برای ساخت خوابگاه تعمیر و مرمت شود که مطمئنا تاثیرات بزرگی بر رونق ورزش و ارتقا سطح نشاط و سلامتی شهرستان خواهد گذاشت .

 

مدیر ورزش و جوانان هرسین تصریح کرد: همچنین تعمیرات اساسی و بهینه سازی استخر_ مرمت و بهینه سازی زمین چمن و پیست دو و میدانی _تعویض کف پوش سالن بانوان _تعمیرات اساسی سالن صیاد شیرازی _محوطه سازی مجموعه ورزشی شهید دارابی و دیگر امورات زیر ساختی از مهمترین برنامه عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان می باشد.

 

محمدی جامع در ادامه اظهار داشت:  این موضوعات یکی از مهمترین مبانی تو سعه زیر ساختهای ورزش شهرستان می باشد که پیگیریهای جدی این اداره تا پایان سالجاری انجام میگردد.