پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:06 - 1396/10/08

ایمان ، هوشیاری و پایبندی مردم به نظام و مدیریت مقام معظم رهبری حماسه نهم دی را ماندگار کرد

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در آستانه سالگرد حماسه ماندگار نهم دی به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، فرمانده سپاه ناحیه هرسین در آستانه سالگرد حماسه ماندگار نهم دی به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است...

بسم الله الرحمن الرحیم

بازتاب حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی 1388 در دنیا نشان داد که معادلات دشمن در برابر ملت ایران اشتباه بوده و این ملت با اقتدار تمام در مسیر رهبری و انقلاب حرکت خواهند کرد و مقام معظم رهبری نیز با درایت عمیق خود عوامل فتنه گر را به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی معرفی کردند.

 

. جریان فتنه و ضد انقلاب با شعارهای خود در روز قدس و حرمت شکنی های روز 13 آبان و 16 آذر ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را نشان دادند و حرمت شکنی روز عاشورا و حمایت سران فتنه از اراذل و اوباش صبر مردم خداجو را به سر آورد و مردم عاشورایی با حضور پرشور خود در راهپیمایی بی نظیر 9 دی 1388 انزجار خود را از توطئه مشترک آمریکا و جریان فتنه نشان دادند.

 

فتنه گران با خیال خام خود بدون توجه به عاقبت کارشان فکر کردند که می توانند به انقلاب و آرمان های امام و شهدا ضربه وارد کنند اما هوشیاری ملت ایران اسلامی و درایت مقام معظم رهبری همه توطئه فتنه گران را نقش بر آب کرد.

 

ایمان و باورهای اعتقادی مردم، مدیریت مقام معظم رهبری در مهار فتنه، بصیرت ملت ایران و عاشورای حسینی چهار عامل زمینه ساز حماسه ۹ دی بود که فتنه 88 را به خوبی مهار کرد.