پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:16 - 1396/10/09
محمد قاسمي :

كليد واژه تقلب در انتخابات اسم رمز كودتا در فتنه 88 بود/ هدف اصلي دشمنان و سران فتنه ساقط كردن جمهوري اسلامي بود

یک استاد دانشگاه در مراسم سالگرد حماسه نهم دی در هرسین گفت: كليد واژه تقلب در انتخابات اسم رمز كودتا در فتنه 88 بود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،محمد قاسمي استاد دانشگاه بعنوان سخنران اين مراسم در مراسم سالگرد حماسه تاریخی نهم دی به تشريح و تبيين انواع فتنه ها و ويژگي هاي آنان پرداخت و بيان داشت : انقلاب اسلامي از اوائل پيروزي تا اكنون درگير فتنه هاي گوناگوني با ويژگي هاي خاص بوده كه با انحراف افراد خاص و عادي و آنان نيز دانسته يا نداسته طرفداران زيادي براي خود جمع مي كنند .

 

 وي افزود:   كه خطر فتنه هاي داخلي از هجمه هاي دشمنان خارجي بيشتر است زيرا مردم را در مقابل هم قرار ميدهد.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد : مثلث شوم عبري ، عربي و غربي با پيشرفته ترين امكانات نظامي ، فرهنگي و ... ما را محاصره كرده اند و ما در حال حاضر نياز شديد به اتحاد داريم .

 

محمود قاسمي در بخش ديگري از سخنانش به تحليل عوامل داخلي و خارجي مؤثر در فتنه 88 و همه جوانب آن پرداخت و اظهار داشت : در زمان فتنه 88 دولت بوش مخارج زيادي براي انقلاب رنگي ايران متحمل شد و حتي نقش سفارت هاي كشور هاي خارجي و كاركنان آنها در اين فتنه بسيار محرز بود و هدف اصلي آنان و سران فتنه ساقط كردن جمهوري اسلامي بود .

 

وي تصريح كرد : كليد واژه تقلب در انتخابات اسم رمز كودتا در فتنه 88 بود كه تا 8 ماه ادامه پيدا كرد و در اين مدت 57 نفر كشته شد ، 400 ميليارد تومان به اموال عمومي خسارت وارد شد ، 3000 نفر از مردم و نيروهاي نظامي زخمي شدند ولي نظام با نهايت رأفت با آنان برخورد كرد ولي سران فتنه اشتباهات خود را قبول نداشتند و حاضر به عذر خواهي از مردم و مقام معظم رهبري نشدند و اين فتنه زمينه نفوذ هرچه بيشتردشمن در كشور را تقويت كرد .

 

وي همچنين در پايان سخنانش گفت : از مهمترين ضروريات و نيازهاي حال كشور بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري بصيرت ، عمل به وصيت نامه حضرت امام خميني (ره) و قانون اساسي است.