پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:31 - 1396/10/14
بازدید نماینده هرسین از پروژه های عمرانی شهرستان/

سلیمانی: پروژه آب شرب هرسین در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد

نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان از افتتاح پروژه آب شرب هرسین در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حسن سلیمانی نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان و به خصوص پروژه آب شرب اظهار داشت: باید تشکر کنیم از همکاران دلسوز در شرکت آبفای استان و فرماندار هرسین و مجموعه همکارانی که در اجرای این پروژه نقش داشته اند.

 

وی افزود:  اجرای این پروژه از دغدغه های اصلی مردم هرسین بود که در زمانی کوتاه کار اجرایی آن به پایان رسید و انشاالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

 

نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:  دغدغه دیگر در خصوص سراب هرسین به عنوان تنها منبع تأمین کننده آب شرب شهر هرسین بود که متناسب با این اوضاع زلزله های اخیر و حوادث غیر مترقبه از این دست سه حلقه چاه در این خصوص در نظر گرفته شده است که با این روند بتوان با تأمین اعتباری که پیگیری آن از سوی فرماندار انجام می شود این مشکل هم مرتفع شود که انشاالله آب میان مدت هرسین هم تأمین شود.