پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:08 - 1396/11/12
دیدار مردم و مسئولین شهرستان با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام اجرایی: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بهترین نعمت هایی است که در این روزگار به ما داده شده است

در اولین روز از دهه مبارک فجر اقشار مختلف مردم و مسئولین با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز و در اولین روز از دهه مبارک فجر  اقشار مختلف مردم و مسئولین با حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی در این دیدار ضمن تبریک  دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت:یکی از راه های شکر گزاری نعمت شمارش و یادآوری آنهاست و یکی از بهترین نعمت هایی که در این روزگار به ما داده شده است نعمت پیروزی انقلاب اسلامی است و اینها باید به نسل های آینده یادآوری شود.

 

ایشان افزود: خیلی از ما اوایل انقلاب را درک کردیم ولی نسل  جدید در این فضا متولد شده است و دشمن هم به دنبال همین قشر است.

 

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اغتشاشات اخیر و بازتاب رسانه ای آن تصریح کرد: برای دنیا مهم نیست که در آمریکا و سایر کشورها چه خبر است ولی اگر در کشور ما چند نفر تجمع کنند انعکاس زیادی دارد این به خاطر این است که دشمن به شدت علیه نظام اسلامی کار می کند ولی روز به روز ایران در دنیا پیشرفت می کند.

 

حجت الاسلام اجرایی در ادامه از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی را سرنگونی استبداد 2500ساله شاهنشاهی، ارتقاء مشارکت های سیاسی و آگاهی های مردم، کسب استقلال و آزادی، توسعه اقتصادی، دستاوردهای نظامی و دفاعی عنوان کرد.

 

ایشان افزود: خلأ امروز جامعه اسلامی ما که به نهضت اسلامی مربوط می شود خود ما هستیم، امروز دولت نظام اسلامی به معنای کل مسئولین اجرایی و در رآس کار در سه قوه نمره خیلی پایینی داریم و رهبری دارد جور همه ما را می کشد، اگر ما خوب می شدیم جامعه ما خوب میشد.