پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:50 - 1396/11/21

دعوت از اقشار مختلف مردم هرسین جهت شرکت در راهپیمایی 22بهمن

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، از عموم مردم شریف و بزرگ هرسین برای حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین  با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، از عموم مردم شریف و بزرگ هرسین برای حضور در راهپیمایی 22بهمن دعوت کرد.

 

در این بیانیه آمده است: جشن سی و نهمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که نزدیک به چهار دهه  همراهی و پایمردی مردم ایران اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدر داشته های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت کرده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت کرده اند.

 

«حال و هوای متفاوت دهـه فـجـر امسال که بدلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به عنوان الگویی کارآمد، عملیاتی و موفق در سطح منطقه جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و امریکای جهانخوار است متفاوت تر و پر شور از سال های قبل است.

 

این گونه مناسبت های مبارک مایه قوام و استحکام نظام است و امروز این استحکام و قوام امروز انقلاب بیشتر از روزهای اول است و ملت انقلابی ایران امروز، ایستاده‌تر و آگاه‌تر و بصیرتر از روزهای اول انقلاب هستند.

 

امروز دشمنان به شیوه‌های متنوع و گسترده برای مقابله با انقلاب اقدام می کنند و از همه امکانات فضای مجازی استفاده می کنند تا بر مردم تأثیر بگذارند اما  می بینیم در برخی ایام‌الله همچون ۲۲ بهمن و یا ۹ دی سال ۸۸ و یا ۹ دی امسال و راهپیمایی‌های خودجوش و پرشور و پرهیجان بعد از آن، سیل جمعیت به خیابانها می آیند و با سر دادن شعاری واحد، همه محاسبات دشمنان را به هم می زنند.

 

 22بهمن امسال فرصت دوباره ای برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا،  امام شهدا، و رهبری و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرد و بار دیگر مردم با حضور پرشور خود  پاسخ محکمی به زیاده خواهی ها، دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف خواهد بود.

 

وعده دیدار فردا رأس ساعت 10صبح میدان آزادی هرسین