پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:39 - 1396/12/28
رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین :

انجام بازدیدهای مستمر از اماکن اقامتی و رستوران های بین راهی در ایام نوروز

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین گفت: در ایام نوروز در طول هفته سه نوبت از اماکن اقامتی و رستوران های بین راهی بازرسی صورت میگیرد.

علی شعبانی رئیس اداره صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص برنامه های در دست انجام در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز جهت رفاه حال مسافران نوروزی برنامه های متنوعی انجام شده است که از جمله آنها می توان به در نظر مکان هایی جهت استقرار راهنمای مسافران نوروزی در ورودی شهر هرسین و بیستون، برپایی دو تخته سیاه چادر جهت پخت غذاهای محلی در و ارائه صنایع دستی در ورودی هرسین، برپایی نماز خانه و ایجاد کمپ های استراحت و اجرای برنامه های بومی و محلی اشاره کرد.

 

وی در بحث نظارت ها در ایام نوروز افزود : بازدیدهای مشترک اداره میراث فرهنگی به همراه بهداشت، اماکن و دامپزشکی از تأسیسات اقامتی و گردشگری و رستوران های بین راهی شهرستان و نظارت بر قیمت ها به صورت سه نوبت در هفته از جمله اقداماتی است که در ایام نوروز انجام می شود.

 

رئیس اداره صنایع دستی و گردشگری شهرستان تصریح کرد : در نظر داریم برخی از رستوران ها و تهیه غذاهایی که در مسیر راه های شهرستان هرسین فاقد مجوز هستند را پلمپ کنیم که یکی از آنها در داخل شهرک بلوردی و دیگری در داخل شهر بیستون قرار دارد که باید هر چه سریعتر تکلیف مجوز خود را روشن کنند.

 

شعبانی در ادامه اظهار داشت: : 5هزار بروشور و هزار سی دی برای معرفی مناطق گردشگری در هرسین چاپ شده است که در اماکنی که برای راهنمایی گردشگران در نظر گرفته شده است در بین مسافران توزیع می شود.