پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:26 - 1396/12/29
سلیمانی در گفتگو با دیوانگاه:

امیدوارم سفر رئیس جمهور سبب تامین باقیمانده اعتبارات سفر قبل شود

نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه گفت: امیدوارم سفر رئیس جمهور و تصمیمات ایشان سبب تامین باقیمانده اعتبارات سفر قبل شود.

حسن سلیمانیدر گفتگو با دیوانگاهضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت:  در پایان سال سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه را به استان خیر مقدم عرض کرده و امیدوارم تصمیمات ایشان و هیات همراه سبب تامین باقیمانده اعتبارات سفر قبل را در پی داشته باشد و این سفر مصوباتی که سبب اشتغالزایی و اتمام پروژه های بخش آب و کشاورزی سدسازی و شبکه های آبیاری و توسعه کشاورزی و اشتغالزایی روستایی و بهبود زندگی شهری را در پی داشته باشد.

 


وی افزود:  امیدوارم با به بهره برداری رسیدن تصفیه خانه آب شرب شهری هرسین و تصفیه خانه جمع اوری دفع فاضلاب شهری شهرهای کنگاور و هرسین و تامین اعتبارات لازم برای اتمام عملیات پروژه جمع آوری و دفع فاضلاب شهری صحنه و عملیات تصفیه خانه آن و تصفیه خانه دفع فاضلاب بیستون سلامت مردم حوزه انتخابیه را تامین کند و سبب آرامش و سلامت آنان شود.

 


نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی همچنین تامین تجهیزات لازم برای توسعه بیمارستانهای کنگاور و صحنه و هرسین و امکان تکمیل چرخه خدمات درمانی مردم شریف را خواستار شد.

 


سلیمانی در ادامه اظهار داشت:  از اینکه نتوانستم در خدمت  اعضای هیئت دولت و دیگر همکاران محترم اجرایی و مردم شریف حوزه انتخابیه باشم عذر خواهی میکنم و برای آنها آرزوی سلامت و توفیق دارم.

 


وی افزود: در پایان از امامان جمعه محترم، فرمانداران محترم روسای ادارات و نهادهای انقلابی و اجرایی استانی و حوزه انتخابیه کمال تقدیر و تشکر دارم که همدلی و همراهی آنان نوید بخش روزهای خوب برای ملت ایران خواهد بود.