پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:27 - 1397/01/06
رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین :

بازدید 19200 نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون تا روز چهارم فرودین

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان از بازدید 19200 نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون تا پایان روز چهارم فرودین خبر داد.

علی شعبانی  رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین  در خصوص آمار بازدید  میهمانان نوروزی از مناطق مختلف شهرستان تا پایان روز چهارم فرودیندر گفتگو با دیوانگاه، اظهار داشت: مناطق گردشگری تاریخی بیستون،و شهر هرسین و  روستاهای سرسبز و دل انگیز آن از جمله هدف های گردشگری شهرستان بوده است که این روزها شاهد حجم بالایی از گردشگران در این مناطق هستیم.

 

 

وی افزود: از ایتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز چهارم فرودین مجموعاً 19200نفر از مناطق گردشگری هرسین و بخش بیستون بازدید کرده اند که از این آمار 16000نفر مربوط به بیستون و 3200نفر از هرسین بازدید کرده اند.

 

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان هرسین تصریح کرد: آمار عنوان شده از بیستون فقط مربوط به فروش بلیط در سایت گردشگری بیستون بوده است که با توجه به اقداماتی که در  بیستون و هرسین در راستای استقبال از مهمانان نوروزی و جذب گردشگر صورت گرفته امسال شاهد افزایش حضور گردشگر در این مناطق هستیم.

 

 

شعبانی اظهار داشت: تا این لحظه طبق آمار موجود 51نفر گردشگر خارجی نیز از منطقه گردشگری بیستون بازدید کرده اند.