پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:57 - 1397/01/14
فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه:

مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون بازدید کرده اند/تشکر از زحمات مجموعه ستاد اسکان نورزی شهرستان در ارائه خدمات

فرماندار شهرستان هرسین از بازدید مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون در ایام نوروز خبر داد.

شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص آخرین آمار بازدید گردشگران از مراکز تاریخی، طبیعی و فرهنگی و گردشگری شهرستان هرسین اظهار داشت: مناطق گردشگری تاریخی بیستون،و شهر هرسین با آثاری چند هزار ساله و  روستاهای سرسبز و دل انگیز و سراب های آن از جمله هدف های گردشگری شهرستان بوده است که این روزها شاهد حجم عظیم گردشگران از مناطق مختلف کشور بوده است.

 

وی افزود: از ایتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فرودین مجموعاً 357209نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و توریستی هرسین و بیستون بازدید کرده اند که این آمار بیانگر رشد قابل توجه حضور گردشگران در این مناطق است.

 

فرماندار شهرستان هرسین  تصریح کرد:از آمار های عنوان شده 245623نفر مربوط به بازدید از جاذبه های طبیعی، 75556نفر مربوط به جاذبه های تاریخی و فرهنگی و 36030نفر مربوط به بازدید از جاذبه های دست ساز بوده است.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: در سایت گردشگری بیستون بیش از 75هزار نفر بلیط فروشی گزارش شده است که تعداد 158نفر مربوط به گردشگران خارجی بوده است.

 

وی با اشاره به خدمات اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش هرسین و بیستون افزود: از ابتدای تعطیلات نورزی تا آخرین روز از خدمات اسکان در شهرستان هرسین در مجموع 1810نفر در هرسین و بخش بیستون اسکان داده شده اند و به آنها خدمات مطلوبی ارائه شده است.

 

فرماندار شهرستان هرسین در پایان از تلاش های ستاد اسکان مهمانان نوروزی هرسین  و بیستون و همکاری اورژانس ، شهرداری ها، بخشداری، ،نیروی انتظامی،جمعیت هلال احمر،میراث فرهنگی وسایر ادارات در راستای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی تشکر کرد.