پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:50 - 1397/01/21
با حضور خانواده های معظم شهدا انجام شد/

نصب تمثال شهدای گرانقدر هرسین در بلوار شهدای این شهر

با حضور امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان مراسم نصب تمثال شهدای گرانقدر هرسین در بلوار شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور امام جمعه، ، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه وسایر  مسئولین شهرستان مراسم نصب تمثال شهدای گرانقدر هرسین با حضور خانواده های معظم شهدا در بلوار شهدای این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در ابتدای مراسم ضمن تشکر از دست اندرکارن این پروژه ارزشمند طی سخنانی اظهار داشت: بالاترین درجه ای که خداوند متعال برای کسانی که جانشان را در راه خدا نثار می کنند را بهشت قرار داده است و خوش به حال شهدای عزیز که اگر ما امروز سر سفره ای نشسته ایم به واسطه معامله ای استکه آنها با خدا انجام داده اند.

 

وی افزود: خانواده شهدا عزیز ماهستند و ما به وجود آنها افتخار می کنیم همچنانکه به فرموده امام خمینی(ره) خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: شهر هرسین افتخارات زیادی دارد و نباید یادمان برود که بالاترین افتخار این شهر تقدیم حدود 250شهید در معرکه است.

 

 در ادامه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت : خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت و عزت کشور هستند و وظیفه ما زنده نگه داشتن آرمانها و دستاورد های شهداست.