پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:50 - 1397/01/30
امام جمعه هرسین:

کارکنان نیروی انتظامی مظهر افتخار و اقتدار کشور هستند

امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت، کارکنان نیروی انتظامی را مظهر افتخار و اقتدار کشور دانست.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام "اجرایی" در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان هرسین با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امروز پلیس مقتدر کشور توانسته امنیت خوبی در سطح جامعه ایجاد کند.

 


وی ادامه داد: تلاش های شبانه روزی پلیس در راستای ایجاد و حفظ امنیت پایدار قابل ستایش است و عملکرد مطلوب کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی باعث رضایتمندی عمومی مردم شده است.

 


حجت الاسلام اجرایی یادآوری کرد: در سایه همین تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس است که امروز شاهد وجود امنیت بسیار خوبی در سطح شهرستان هرسین هستیم.

 


وی تصریح کرد: امروز هرسین به عنوان یکی از امن ترین شهرستان های استان شناخته می شود که این امر به خاطر مجاهدت های پلیس شهرستان و سایر نیروهای امنیتی بوده است.

 


در این دیدار همچنین حجت الاسلام توزنده جانی رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان هرسین نیز با قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان انتظامی شهرستان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه کارهای فرهنگی و اجتماعی را ارائه داد.