پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:53 - 1397/02/01
فرمانده سپاه ناحیه هرسین :

سپاه پاسداران یک نیروی انقلابی، ولایتمدار و مردم محور است/ دلیل ناکارآمدی اقتصادی ما امروز نتیجه عملکرد خلاف مبانی است

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سپاه پاسداران یک نیروی انقلابی، ولایتمدار و مردم محور است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز تأسیس سپاه و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور نگهبانی از انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی تأسیس گردید و اصل 15قانون اساسی هم در خصوص وظایف سپاه می گوید:سپاه پاسداران به منظور حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تأسیس گردیده است.

 

وی افزود: سپاه پاسداران یک نیروی انقلابی، ولایتمدار و مردم محور است و بر خلاف میل و انتظار برخی ها که دارند شعارهای اختلاف افکنانه سر می دهند سپاه پاسداران برای اجرایی شدن سیاست های رهبری عالی انقلاب تشکیل شده است که در زمان حیات امام خمینی(ره) تحت فرمان ایشان و امروز هم تحت فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز می باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به اینکه چرا برخی از مسئولین و نفوذی ها با سپاه مخالفت می کنند خاطرنشان کرد: سپاه معتقد است که عملکردی که اختلاف  بین مردم و مسئولین را در پی داشته باشد و اختلاف طبقاتی بیاورد در جهت تحقق پیش بینی های امریکا مبنی بر جنگ با ایران است.

 

محمدی در ادامه اظهار داشت: کسانی که توان و قدرت داخلی و هشدارهای رهبری را نمی فهمند چرا در نظام اسلامی داعیه دار مسئولیت هستند، کسانی در ایران اسلامی باید مسئولیت بگیرند که قدرت داخلی و هشدارهای رهبری را بفهمند و از دل و جام فرامین امام خود را انجام دهند.

 

وی افزود: دلیل ناکارآمدی اقتصادی ما امروز نتیجه عملکرد خلاف مبانی است،شعارهای سال های گذشته را مرور کنید (اصلاح الگوی مصرف- کار مضاعف، همت مضاعف-اقتصاد و اشتغال و امسال هم سال حمایت از کالای ایرانی)در مقابل واگن سازی اراک تعطیل می شود و ریل خط آهن ما از هند وارد میشود و با کشوری مثل چین 450نوع قرار داد بسته می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: الحمدلله سپا پاسدارن با نقش آفرینی در عرصه های مختلف مثل اقتدار، امنیت پایدار و محرومیت زدایی و ... توانسته است تأثیرگذار باشد.

 

محمدی اظهار داشت: سوال این است که ظرفیت های موجود در کشور با اوضاع اقتصادی برابر است یا نه؟ چرا که ما هم توان داخلی ، هم نیروی جوان و منابع و معادن خوب داریم، سپاه معتقد است که می توان در راستای منویات رهبری در بحث ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.