پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:52 - 1397/03/02

‍‍ساماندهی اغذیه فروشیها و رستورانهای هرسین و بخش بیستون در ماه مبارک رمضان

معاون اجرایی و برنامه ریزی ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین گفت: اغذیه فروشیها و رستورانهای هرسین و بخش بیستون در ماه مبارک رمضان ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،اغذیه فروشیها و رستورانهای هرسین و بخش بیستون در ماه مبارک رمضان ساماندهی شدند و از معاونت قضایی و انتظامی ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین مجوز پخت غذای بیرون بر دریافت کرده اند .

 

احمدوند معاون اجرایی و برنامه ریزی ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان هرسین در جلسه هماهنگی با دولتیاری مسئول نظارت بر اماکن پلیس انتظامی شهرستان هرسین از تهیه جدول زمانبندی این مراکز در سه دهه ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

دولتیاری در این جلسه اظهار داشت :  افرادی که مراجعه نموده اند در قالب یک جدول زمانبندی از اماکن مجوز دریافت نموده اند و در تاریخ های مجاز میتوانند با رعایت دستورالعمل ابلاغی به پخت غذا در طول روز اقدام نمایند و در صدور مجوزها عدالت لازم رعایت شده به نحوی که امسال همه این اماکن به صورت نوبه ای به مدت 10روز مجوز فعالیت دریافت نموده اند.

 

مسئول نظارت بر اماکن نیروی انتظامی یاد آور شد: بااماکنی که مرتکب تخلف شوند برخورد قاطع خواهد شد و هر گونه سرویس دهی اغذیه فروشیها و ساندویچی ها ،رستورانها و سفره خانه هایی که مجوز دریافت کرده اند صرفا غذای بیرون بر خواهد بود و اماکنی که برای مجوز اقدام نکرده اند از اذان صبح تا اذان مغرب حق فعالیت ندارند و در صورت مشاهده طبق قانون بار اول یک روز و در صورت تکرار تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ خواهند شد .