پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:04 - 1397/06/28
بیانیه//

تقدیر فرمانده سپاه ناحیه هرسین از حضورحماسی‌بسیجیان در" رزمایش اقتدار عاشورایی"

فرمانده سپاه هرسین از حضور حماسی‌بسیجیان در رزمایش "اقتدارعاشورایی‌سپاهیان محمد رسول الله ۲" تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ پاسدار صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین با صدور پیامی از حضور حماسی بسیجیان هرسینی در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2" تقدیر و تشکر کرد.

 

متن پیام فرمانده سپاه ناحیه هرسین به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای شهر را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس به‌ویژه سپاهیان حضرت محمد(ص) را در اذهان زنده کرد حضوری که قطعاً برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در بر داشت.

 

این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی و رهبری با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلندپیشرفت خواهد پیمود.

 

بدین‌وسیله در پایان از باب لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از مساعدت‌ها و همراهی‌های نماینده معظم ولی‌فقیه و امام جمعه هرسین، ،فرماندار محترم ، روحانیت معظم، اعضای شورای اداری ، کارخانجات آمونیاک و جهان فولاد، فرماندهان گردان های بیت المقدس نوع الف و ب و کوثر و به‌ویژه رسانه‌های هرسین که در پوشش و انعکاس خبر رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 تلاش وافر داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

صمد‌محمدی

فرمانده‌سپاه‌ناحیه‌هرسین