پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:40 - 1397/07/06
امام جمعه هرسین :

حادثه تروریستی اهواز سند رسوایی کاخ سفید بود/ دولت نیاز به پوست اندازی دارد، از این کابینه وزرای تاجر مسلک آبی گرم نمی شود

امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: دولت نیاز به پوست اندازی دارد، از این کابینه وزرای تاجر مسلک آبی گرم نمی شود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت های پیش رو و هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت فرماندهان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشتیم و بهترین جوانان ما در این دوران معرفی شدند و شهدای گرانقدری همچون فلاحی، فکوری، نامجو و کلاهدوز را تقدیم کردیم.

 

وی افزود: دشمن تلاش کرد و تبلیغات گسترده ای انجام داد تا عاشورا را از مردم بگیرد تا اعلام کند دیگر مردم علاقه ای به اهل بیت(ع) ندارند اما مردم ما اثبات کردند که در مسیر عاشورا هستند.

 

حادثه تروریستی اهواز سند رسوایی کاخ سفید بود

امام جمعه هرسین با اشاره به حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: این حادثه سند رسوایی کاخ سفید بود، رئیس جمهور دیوانه آمریکا هر روز با یک نمایش علیه نظام اسلامی وارد می شود و برخی از این گروه های تروریستی آمدند و در یک حمله کور تعداد 26نفر از مردم را به شهادت رساندند.

 

حجت الاسلام اجرایی بیان داشت: این حادثه باعث وحدت بیشتر مردم شد و دلهای جهانیان را به سمت خود جذب کرد و کشورهای دیگر آمدند و تصویر کودک شهید چهار ساله ما را به دست گرفتند که <<همه ما محمد طاها هستیم>> و این محکومیت جهانی باعث شد که برای اولین بار شورای امنیت آمدند و این حادثه را محکوم کردند.

 

تقدیر و تشکر از موضع بسیار خوب و انقلابی رئیس جمهور

وی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل متحد افزود: جای تقدیر و تشکر دارد از موضع بسیار خوب و انقلابی رئیس جمهور کشورمان که انصافاً سخنرانی خوبی داشتند و برای اولین بار حرف جمهوری اسلامی را در سازمان ملل انتقال داد که جای تشکر دارد و در مقابل رئیس جمهور امریکا سخنرانی کرد که مورد تمسخر تمام حاضرین قرار گرفت.

 

خطیب جمعه هرسین خاطرنشان کرد: ای کاش آقای روحانی مثل همین سخنرانی را در محیط داخلی و سیاست اقتصادی داشته باشند و دولت را با اقدامات خوب برنده چالش های سخت موجود بکند و آرامش را در میان طبقات محروم جامعه ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: ما گله مندیم هر چند که کارهای مثبت رئیس جمهور قابل تقدیر است، اما از آن طرف مردم ما صبرشان حدی دارد و از این گرانی ها خسته هستند.

 

وی افزود: قوه قضاییه برخوردهایی داشته است که قابل تقدیر است ولی اینها باید ادامه پیدا کند، مردم منتظر اقدامات قاطعانه هستند و منتظرند جدیت قوه قضاییه را بینند.

 

دولت نیاز به پوست اندازی دارد، از این کابینه وزرای تاجر مسلک آبی گرم نمی شود

امام جمعه هرسین تصریج کرد: قرار شد قیمت کالاهای اساسی رشد پیدا نکند امروز مردم برای تأمین اولیّات خود مشکل دارند، مجلس هم وزیر اقتصاد را استیضاح کرد،الان نیاز است که در دولت پوست اندازی شود و شخمی زده شود و این وزرای سنگین وزن عوض شوند، از این کابینه وزرای تاجر مسلک آبی گرم نمی شود.

 

حجت الاسلام اجرایی تأکید کرد: این حرف ها علیه نظام نیست مردم ما حاضرند جانشان را برای نظام بدهند، دولت باید اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند و تولید داخل را تقویت کند و در نهایت دست دزد و قاچاقچی را قطع کند.

 

وی افزود: از جاهای مختلف باخبر می شویم که یک آدم دزد آمده و چند صد تن کالا را احتکار کرده است، نظارت دولت کجاست؟ متأسفانه نظارت ها ضعیف است.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: روز به روز قیمت دلار افزایش میابد و این بدان معنی است که ارزش پول ملی کاهش می یابد، آقایان دولتی ها و مجلسی ها!! آیا الان وقت آن نرسیده است که برای همیشه دلار را کنار بگذاریم.

 

حجت الاسلام اجرایی در پایان تصریح کرد:  امروز ما باید با کشورهایی که آمریکا بر علیه آنها همین جنگ اقتصادی را به راه انداخته است متحد شویم، دولت باید کاری بکند که اعتماد به اقتصاد برگردد، البته قبول داریم تحریم های خارجی وجود دارد ولی مشکلات بیشتر با بی تدبیری بر می گردد که باید اصلاح شود.