پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:19 - 1397/08/12
مسئولین شهرستان هرسین در بیانیه های جداگانه عنوان کردند:

دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی13آبان /تأکید بر استکبار ستیزی و حفظ وحدت

مسئولین شهرستان هرسین در بیانیه هایی جداگانه مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی13آبان دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، امام جمعه، نماینده مجلس ، فرمانده سپاه ناحیه و فرماندار شهرستان هرسین با صدور بیانیه هایی ضمن ابراز انزجار از جنایات استکبار جهانی از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان دعوت کردند.

 

متن این بیانیه ها به شرح زیر است......

بیانیه امام جمعه شهرستان هرسین/

حجت الاسلام اجرایی:

بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت ایران، برگ پر افتخاری است که در وجود مومنان و مجاهدان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم ، فرو ریختنی است.
این روزشاهد تبعید عارف مجاهدعظیم الشان ، حضرت امام خمینی (ره) بوده که درامتداد آن  دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، قدرت شکست ناپذیری طاغوت زمان را در هم شکنند و فریاد ظلم ستیزی ایرانیان را در صحنه های بین المللی طنین انداز نمایند و به همه مظلومان جهان ثابت کردند که با عزم راسخ ولو با دستان خالی می توانند چپاولگران و ظالمان را به زباله دانی تاریخ بسپارند.

 

مجموعه رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و  تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار بیشتر می باشد.

 

آمریکا امروز تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به کار گرفته تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده خالی کند و در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در سوریه، عراق، افغانستان، یمن و... فروگذار نمی کند.


آنچه روشن است دولتمردان آمریکا از یک اصل بدیهی غافل مانده اند. ملتی که شعار هر روزه اش " هیهات من الذله" بوده و در مکتب آزادگی و شهادت طلبی  اباعبدالله الحسین (ع) درس گرفته است، هیچ گاه عرصه سیمرغ را به کرکس ها واگذار نخواهد کرد و کوچکترین هدف این ملت شهید پرور گام برداشتن در محور فروپاشی نظام سلطه است که ان شاء الله با درایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد شد.


اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب الله ، مومن و خداجوی ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان از مردم شریف و انقلابی شهرستان هرسین می خواهم که همواره روحیه ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب مسیر عزت و مقاومت را طی نمایند.


از خداوند بزرگ سربلند و توفیق شما را خواستارم.


11 آبان 1397
محمد حسین اجرایی
امام جمعه شهر دارالمومنین هرسین

 نماینده مردم هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی:

حسن سلیمانی:

روز سیزدهم آبان‌ماه یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی یعنی آمریکای ستمکار از ایران نقش اساسی داشته است.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولین در راهپیمایی روز 13 آبان، تصریح کرد: با حفظ وحدت کلمه و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری که تنها نسخه مقابله با آمریکای جنایتکار است، تلاش کنیم تا اقدامات آمریکا که هدفش ایجاد یاس و ناامیدی در میان ملت شریف ایران، تفرقه افکنی میان مسئولین نظام و سلب اعتماد عمومی میان مردم و مسئولین است را با این اتحاد خنثی کنیم.

 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در پایان گفت: ملت شریف ایران با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امیدهای آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث را در ایجاد اختلاف و دو دستگی میان مردم و مسئولین نظام بر باد خواهند داد.

 

 فرمانده سپاه ناحیه هرسین/

سرهنگ محمدی:

  بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبانماه یاد آورسه واقع مهم در تاریخ ایران اسلامی است، که درسه دوره مختلف رخ داده در روز سیزدهم آبانماه ۱۳۴۳ رژیم شاه امام عزیز را درقم دستگیر وبه دستور آمریکا به ترکیه تبعید کرد،درسیزه آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان انقلابی دراعتراض به دخالت های آمریکا در ایران راهپیمایی کردند اما ماموران ستم شاهی به آنان حمله کردند وآنها را به خاک و خون کشیدند و در سیزدهم آبانماه سال ۵۸ دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا در تهران را تسخیر کردند، بدین ترتیب مبارزه با استکبار جهانی درایران ابعاد جدیدی پیدا کرد. سیزدهم آبان درس های فراوانی به همه آزادیخواهان وعدالت طلبان و همه مردم عالم داده است به همه مستضعفان آموخت که میتوانند چپاولگران رابه زباله دان تاریخ بیاندازند سیزدهم آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت آزادانه وآگاهانه دربرابر والایی ها ارجمند مکتب توحید به نماز بایستند وتنها در برابر الله به کرنش وسجود بنشینند وجز او همه را طرد کنند سیزده آبان به دلهای مومنان قوت بخشید وغروری  مقدس وحماسه آفرین را در آنان زنده کرد ،واما سیزدهم آبانماه امسال بسیار مهم است با توجه به بدعهدی های آمریکا وخروج از توافق بین المللی برجام واعمال تحریم علیه ملتی که شهادت و مبارزه را بهترین می دانند لذا باید همچون سالهای قبل با روحیه استکبار ستیزی انقلابی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام  اسلامی بزنیم اینجانب از عموم مردم شهید پرور هرسین،دانشجویان ودانش آموزان،  بسیجیان سلحشور یکایک مردم که همواره در عرصه های مختلف در صحنه بودند و یاری خود را با انقلاب ورهبری بارها به نمایش گذاشته دعوت میکنم دراین راهپیمایی دندان شکن حضور داشته و باردیگر با آرمان های مقدس امام راحل وشهدای عزیز تجدید میثاق نماییم.
وسلام علیکم ورحمت الله
صمد محمدی

فرمانده سپاه ناحیه هرسین/

 

فرماندار شهرستان هرسین/

 امیر شاه آبادی:

وحدت، مقاومت و اراده‌ي ملت رمز پيروزي در برابرآمريكاست.

مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )

سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار و شکست شیطان بزرگ است .
اما امسال با توجه به بد عهدی آمریکا و خروج از توافق ( برجام ) و جهت به نمایش گذاشتن شور و وحدت بین اقشار مختلف مردم ، در روزی که دانشجويان و دانش آموزان انقلابي بعنوان فرزندان حضرت روح ا... لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند،  در شهرهای هرسین و بیستون گرد هم خواهیم آمد تا بار دیگر اتحاد و همدلی خود را همزمان با حضور پر شور مردم سایر شهرهای ايران اسلامي به رخ جهانیان بکشانیم.
اینجانب از تمام مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان هرسین دعوت می نمایم که روز ۱۳ آبان همچون سالیان گذشته در میدان بوده تا وفاداری خود به انقلاب را تجدید میثاق نماییم .

امیر شاه آبادی
فرماندار شهرستان هرسین