پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:01 - 1397/08/14
رییس اداره ارشاد اسلامی هرسین:

استمرار فعالیت جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی هرسین

رییس اداره ارشاد اسلامی هرسین از استمرار فعالیت جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن تشکر از زحمات  مثمرثمر تسهیلگران پرتلاش در زمینه کتاب و کتابخوانی هرسین ابراز داشتند : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین از مهر ماه سالجاری نیز بهتر و پربارتر بار دیگر نسبت به فعالیت جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی با کمک مربیان خود جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان اقدام نموده است.

 

وی افزود: در این باشگاه ها برنامه های مختلفی با همکاری بچه ها انجام می گیرد که این امر موجب می گردد نکات کاربردی هر کتاب به خاطر سپرده شود.

 

رییس اداره ارشاد اسلامی هرسین خاطرنشان کرد:  عزاداری برای امام حسین(ع)، نقاشی، خواندن کتاب، نامه نویسی، خلاصه گویی داستان، انتقاد از نکات و محتوای کتاب و نقش پذیری آنان در شخصیت های داستان نمونه هایی از برنامه های مختلف آنان در این باشگاه هاست.

 

ملکیان در ادامه اظهار داشت: همچنین کار دیگر آنان دخالت دادن اولیای کودکان در این باشگاه هاست که نقطه قوتی در راستای تایید باارزش نشان دادن این عمل در نزد کودکان می باشد.

 

وی همچنین در ادامه عنوان نمود : فعالیت های مربیان نیز امسال به مثابه تجربیات سال قبل تغییر کرده و هر چه بیشتر این فرهنگ با ارزش را توسعه می بخشد.

 

رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد:  کتاب دوستی دیرینه است که از دیرباز برای همگان بویژه برای فرزندان ما بعنوان یاری مهربان نمود پیدا کرده است. امید که با همکاری هم بتوانیم این ارزش را در وجود آنان نهادینه کنیم.

 

ملکیان اظهار داشت: روستای چهر نیز در شهرستان هرسین جزو روستاهایی است که در سال ٩٧ در راستای فعالیت جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی هرسین فعالیت می نماید.