پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:54 - 1397/08/29
به مناسبت هفته بسیج//

دیدار بسیجیان با امام جمعه هرسین/حجت الاسلام اجرایی: وسیله پیروزی ما در دفاع مقدس بسیج بود

صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج جمعی از بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج جمعی از بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی در ابتدای این دیدار ضمن عرض خوشامد گویی به حاضرین و گرامیداشت یادو خاطره شهدا و هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: انسان وقتی در بین شما بسیجیان قرار می گیرد به یاد دوران دفاع مقدس و  شهدای عزیزی می افتد که آن فداکاری ها و جانفشانی ها را با کمترین امکانات و با دست خالی انجام می دادند.

 

وی با اشاره دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: واقعیت آن روز بیانگر این واقعیت بود که علیرغم حمایت حدود 80کشور جهان از صدام عراق پیروز جنگ است اما آنها یک چیز را ندیده بودند و آن قدرت خداوند متعال بود متأسفانه امروز برخی ها افتخار دست دادن با کدخدا را دارند.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: وسیله پیروزی ما در دفاع مقدس بسیج بود همچنانکه امروز در عراق و در رویارویی با داعش حشد الشعبی نمونه ای از این بسیج است.

 

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: امروز ما چنان قدرتی داریم که موشکهای نقطه زن ما در دنیا حرف اول را می زند، آمریکا هنور در شُک آر-کیو170 است و پی به قدرت ایران اسلامی برده است اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: امروز ما یک خلأ داریم که باید جبران شود و آن ضعف ایمان است و باید در زمینه مسائل عبادی خود را بیشتر تقویت کنیم،ما اگر خود را تقوبت کنیم به تبع آن همسایه و جامعه ما اصلاح میشود، مسئله امروز جامعه ما تقویت بُعد معنویت است ما به هر شکلی که می توانیم باید کار کنیم چه در فاضی مجازی و چه در فضای حقیقی.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی اقتصادی ما نتیجه بی تدبیری است وگر نه تحریم ها اثر چندانی ندارد، در چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمن سعی دارد که کام مردم را تلخ کند اما به حول و قوه الهی این وضعیت هم درست می شود.

 

در ابتدای این مراسم سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گزارشی از عملکرد بسیج در شهرستان هرسین و اجرای برنامه های متنوع در این هفته  ارائه کرد.