پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:18 - 1397/09/05
فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه :

بسیج در مسیر مبارزه با استکبار تنها سلاح بُرنده و دقیق اسلام است / قدرت موشکی ما کابوس دشمنان تا بن دندان مسلح است

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه در اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان هرسین: بسیج امام خمینی(ره) امروز برای دنیا الگو شده است و در مسیر مبارزه با استکبار تنها سلاح بُرنده و دقیق اسلام است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سردار شمس الدین فرزادی پورفرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه در اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان هرسین و در سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار داشت:  بسیج اصل و فرعی دارد و فرع بسیج شاخصه های بسیار زیاد آن است که از آن جمله شجاعت، ولایتمداری، اخلاص، خدمت صادقانه، دشمن ستیزی و ایثارگری بسیج تنها گوشه ای از این شاخصه ها می باشد.

 

وی در ادامه افزود:  عرصه و افق میدان بسیج باز است، شاید در آنزمان که حضرت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج راه صادر فرمودند خیلی از افراد در موفقیت حوزه نظامی بسیج هم تردید داشتند ولی امروز می بینیم بسیج پاینده، پیشرو و خط شکن امام (ره) نه تنها در حوزه نظامی بلکه در بقیه حوزه ها موفق بوده است.

 

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: بسیج امام خمینی(ره) امروز برای دنیا الگو شده است و در مسیر مبارزه با استکبار تنها سلاح بُرنده و دقیق اسلام است، آنروزی که استکبار و ایادی آنها خواب خاورمیانه بزرگ را می دیدند و هدف اولیه خود را عراق قرار دادند و می خواستند با اشغال و تجزیه عراق به هدف شومشان که همان خارمیانه بزرگ بود برسند با یک فتوای مرجعیت، شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفتند و در یک مبارزه جانانه درست در زمانی که همه خود را برای سقوط عراق آماده کرده بودند صحنه را تغییر دادند.

 

سردارفرزادی پور در ادامه اظهار داشت:  حشد الشعبی عراق با الهام از بسیج امام(ره) در مقابل قوی ترین و پیچیده ترین قدرت ها قرار گرفت و با تفکر بسیجی به پیروزی رسید و امروز همه ما شاهد عراق امن و آزاد هستیم، در حوزه سوریه دشمن برای دو ماه برنامه ریزی کرده بود که دولت سوریه را سرنگون کند، نسخه شفابخش امام(ره) در سوریه هم جواب داد و بسیج مردمی سوریه در کنار ارتش قرار گرفت و امروز قریب به 5سال از آغاز جنگ در سوریه می گذرد و دشمن همه توان را به کار گرفته است که بتواند از اضمحلال مجموعه کوچکی از تروریستها جلوگیری کند.این همان نسخه امام(ره) بود و مسیری بود که امام خمینی(ره) برای بسیج ترسیم کرد.

 

وی افزود: علی رغم همه حملاتی که دشمن بر علیه کشور یمن داشته اند یمن زنده است ، امروزاستکبار با هر زر و زور حود در تلاش است که بتواند عربستان جنایتکار را وسیله قرار دهد تا ائتلاف آنها را از باتلاقی که بسیج یمن برای آنها ایجاد کرده است خارج کند.

 

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه تصریج کرد: سالهاست که امریکا به دنبال تثبیت اسراییل است اما همه شما دیدید که موشکهای مقاومت فلسطین چگونه توانست سیستم پیچیده گنبد آهنین اسراییل را به هم بریزد اینها همه برگرفته از نگرش و دیدگاه و تدبیر امام(ره)است.

 

فرزادی پور افزود:  شاید در آن روز هم فکر می کردند امام(ره) به دنبال به تشکیل یک تشکُل است امروز گسترش دیدگاه و فکر امام خمینی( ره) در دنیای پر از مشکل و ناهنجاری به ما نشان داد که نه به دنبال یک تشکُل بلکه به دنبال ایجاد و ترویج یک نفکر بود تفکری مبارک و موفق به اسم بسیج که عین اسلام ناب است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و این مدت در مقابل حرکت های ددمنشانه دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و با نگاه و بستر بسیج از این مسیرها عبور کرده ایم، امروز به قطعیت به این نتیجه رسیده اند که در هر مسیری با تفکر بسیجی ورود پیدا کنند یقیناً موفق می شوند.

 

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: امروز تنها گوشه ای از فعالیت ها و قابلیت های هوافضا را برای شما عنوان می کنیم عرصه ای که مجموعه هوافضا گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و با حرکت جهادی و تفکر بسیجی به توفیقات بسیار بزرگی دست پیدا کرده است.

 

سردار فرزادی پور اظهار داشت: فراموش نمی کنیم موشک باران و مظلومیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس را که سلاحی برای دفاع نداشتند امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موشک ما نه تنها قابلیت پاسخگویی به دشمنان را دارد بلکه قدرت موشکی ما کابوس دشمنان تا بن دندان مسلح ما یعنی آمریکا و اسرائئل غاصب شده است.

 

وی افزود: اصرار دشمن برای مذاکره در حوزه موشکی چیزی ترس از مقابله نیست، دنیا می داند و بداند تسلیحات ما تهاجمی نیستند ما برای دفاع از خود و مظلومین عالم تسلیحات پیشرفته ساخته ایم و خواهان جنگ نبوده ایم و دشمن می داند اگر کوچکترین تحرک و تعرضی در قبال ملت ایران بخواهد داشته باشد تاون بسیار سختی را خواهد داد.

 

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد:  امروز هر نقطه ای که اراده شود مورد اصابت موشکهای ما قرار می گیرد اما این موشکها فقط سلاح بازدارند ما در مقابل قدرت های قلدر جهانی است، در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین ما جزء چند کشور اول دنیا هستیمف هواپیماهای هوا فضای سپاه مداومت پروازی بیست ساعته دارند و این آرزوی خیلی از کشورهای بزرگ دنیاست.

 

سردار فرزادی پور در ادامه بیان داشت: تسلیحات هوشمند بکار رفته در این هواپیماها قادرند هر هدفی با هر کیفیتی را به بهترین شکل مورد اصابت قرار دهند و در حوزه پدافندی هم توانسته ایم به خودکفایی کامل برسیم، در حوزه سیستم های پدافندی و راداری ما قابلیت کشف پیچیده ترین اهداف متجاوز را در مرزها و حتی فراتر از مرزها را دارند.

 

وی افزود:  شاید حمله نظامی به جمهوری اسلامی متصور نباشد و لذا دشمن عرصه نظامی را رها کرده است و وارد عرصه ای دیگر شده است عرصه اقتصادی و فرهنگی عرصه هایی هستند که دشمن جامعه و جوانان ما را مورد هدف بمباران تبلیغاتی و رسانه ای خود قرار داده است که شاید بتواند در اراده پولادین شما جوانان نفوذ کند، اما هیهات که این جوانان علی اکبرهای حسین زمان هستند که در پذیرش شهادت انرا احلی من العسل می دانند.

 

فرمانده عملیات هوایی نیروی هوافضای سپاه در پایان تأکید کرد: بدانید که شما جوانان و بسیجیان بزرگ قلب تپنده ملت ایران و امید مستضعفان جهان هستید و یقین بدانید گره های کوری که توسط دشمن در اقصی نقاط دنیا ایجاد شده است با نگاه اخلاص و تفکر شما باز شدنی است.