پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:02 - 1397/09/09
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین :

بسیج در همه عرصه ها حضور موفق و فعالی داشته است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بسیج در همه عرصه ها حضور موفق و فعالی داشته است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام جهانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به اشاره به خدمات بسیج در کشور اظهار داشت: به برکت بسیج و تفکر بسیجی امروز چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی را داریم پشت سر میگذاریم و در عرصه دفاع مقدس که شاهکار بسیج بود در جنگی که تمام دنیا کشورهای مسلح دنیا یک طرف و در طرف دیگر جمهوری اسلامی قرار داشت ما طولانی ترین جنگ را بعد از جنگ ویتنام رقم زدیم ولی نگذاشتیم حتری یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

 

وی افزود: در عرصه امنیت ما کشوری هستیم با اقتدار امنیتی،مهمترین اصل یک حکومت امنیت است و اگر یک حکومتی نتواند امنیت را برقرار کند قطعاً ناتوان است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: در عرصه سازندگی کشور پس از دفاع مقدس بسیج عرصه را تغییر داد و در زمینه محرومیت زدایی و راه سازی قدم های بزرگی برداشت که امروز بسیاری از زیر ساخت های کشور در آنزمان از کارکردهای بسیج است.

 

حجت الاسلام جهانی در ادامه اظهار داشت: در بحث اردوهای جهادی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی بسیج میدان دار است اینکه امید داشته باشیم که مشکلات ما در اروپا و آمریکا حل شود یک منطق ابتدایی است.

 

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان داشت: چهل سالکی انقلاب از جهات مختلفی حائز اهمیت است دشمن همه توان خود را بکار گرفته است تا نگذارد این چهل سالگی به پایان برسد و یکی از مهمترین کارهای دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حکومت است.