پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:45 - 1397/09/12
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در گفتگو با دانا:

باید از ظرفیت هر قشر بسیج به روش شبکه ای روی پلت فرم های ملی هم استفاده کرد/ پیشرفت بسیج در عرصه فضای مجازی قابل توجه بوده است

عضو شورای عالی فضای مجزای بیان کرد: امروز جریان سازی های مردمی بسیج مثل #خاکریزهای_برخط و حماسه اربعین در فضای مجازی نشان می دهد ظرفیت اصلی برای مقابله با تهدیدات روانی دشمن در بسیج است.

به گزارش دیوانگاه، «سید ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در حاشیه «اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج» در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه پیشرفت بسیج در عرصه فضای مجازی قابل توجه بوده است، گفت: از بسیج بسیار توقع داریم که نیروی فعال باشد زیرا عمده بسیجیان نیروی جوان هستند و نیرویی هستند که داری آرمان های مشخص و آرمانگرا هستند.

وی افزود: بسیجیان جزو قشری هستند که به فکر مملکت، کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف ملی از این قشر پر توان و پر جمعیت در این حوزه داریم، استفاده کنیم.

عضو شورای عالی فضای مجزای با ارائه پیشنهادی بیان کرد: اعتقاد من این است که در فضای جنگ نرم و سخت پیوستگی وجود دارد و برآوردی که از میزان حضور دشمن در این فضا وجود دارد نشان می دهد تعداد دشمن اندک است. امروز جریان سازی های مردمی بسیج مثل#خاکریزهای_برخطو حماسه اربعین در فضای مجازی نشان می دهد ظرفیت اصلی برای مقابله با تهدیدات روانی دشمن در بسیج است.

وی افزود: توقع ما این است که حوزه ماموریت های بسیج به شکل پلت فرم باشد و باید مثلا از ظرفیت هر قشر به روش شبکه ای بر روی پلت فرم های ملی استفاده کرد