پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:26 - 1397/09/20
با حضور نماینده و مدیران ارشد استان/

برگزاری جلسه شورای اداری در هرسین/سلیمانی: عدم توسعه در هر بخشی متوجه دستگاههای مربوطه خواهد شد

جلسه شورای اداری شهرستان هرسین با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، رئیس سازمان امور عشایری کشور و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جلسه شورای اداری شهرستان هرسین با حضور حسن سلیمانی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، امیرشاه آبادی فرماندار ، قلدانی رئیس سازمان امور عشایری کشور و جمعی از مدیران شهرستانی و استانی برگزار شد .

 

در ابتدای این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهرستان هرسین  طی سخنانی اظهار داشت : در راستای طرح اشتغال پایدار روستایی که از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است تا کنون به 427 طرح در شهرستان هرسین مبلغ 18 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده است و اشتغال 946 نفر را فراهم کرده است.

 

وی همچنین با توجه به درخواست های مکرر مردم در فضای مجازی در خصوص رسیدگی به وضعیت آلایندگی پتروشیمی های منطقه خواستار بررسی میزان آلایندگی آنان توسط اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه شد و بر پیگیری جدی آن تاکید کرد.

 

در ادامه جلسه تعدادی از مسئولین شهرستانی و استانی به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

 

در بخش دیگری از این جلسه حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی به تشریح خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف کشاورزی و بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود پرداخت و اظهار داشت : طرح تحول نظام سلامت موفق بوده و کلیه خدمات باید رضایت مردم را بدنبال داشته باشد. وی همچنین خواستار استفاده از فن آوری های نوین در توسعه محصولات کشاورزی شد.

 

حسن سلیمانی ادامه داد : عدم توسعه در هر بخشی متوجه دستگاههای مربوطه خواهد شد.

 

سلیمانی همچنین بر تعیین تکلیف آلایندگی پتروشیمی های موجود در شهرستان هرسین توسط سازمان محیط زیست تاکید کرد.