پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:27 - 1397/12/12
فرماندار هرسین در گفتگوی اختصاصی با دیوانگاه:

علت اصلی قطع آب شرب قطع برق در شبکه اتصال کابلهای زیر زمینی سیستم پمپاژ بوده است/ آب شرب هرسین بعد از ظهر وصل میشود

فرماندار هرسین در خصوص مشکل به وجود آمده در خصوص آب شرب گفت : علت اصلی قطع آب شرب قطع برق در شبکه اتصال کابلهای زیر زمینی سیستم پمپاژ بوده است.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسیندر گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیوانگاهضمن قدردانی از همراهی مردم در شرایط بحرانی اظهار داشت: در پی اختلال در شبکه برق سیستم پمپاژ آب شهر هرسین از ظهر روز گذشته سیستم آبرسانی هرسین دچار مشکل شد.

 

وی افزود:  با پیگیریهای انجام شده و از آنجانکه در بررسی های صورت گرفته ابتدایی علت بروز مشکل مشخص نبود و از طرفی سیستم برق پمپاژ آب  از برق شهرستان مجزا می باشد لذا مدیریت آبفای استان در جریان موضوع قرار گرفت و در ادامه مدیریت آبفای استان یک اکیپ مجرب از اداره برق استان را جهت پیگیری موضوع به شهرستان هرسین اعزام کرد.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد:  در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که علت اصلی قطع برق در شبکه اتصال کابلهای زیر زمینی بوده که حدود 90متر در این خصوص حفاری صورت گرفته و برای  اصلاح خطوط کابلی حدود 540متر کابل مسی شماره 150نیاز است که با وجود کمبود این نوع کابل با هزینه 400میلین تومان تهیه شده است.

 

شاه آبادی اظهار داشت: در این راستا از ابتدای صبح امروز جلسه ستاد بحران تشکیل شد و در این جلسه مقرر شد حدود 12تانکر آبرسان با مدیریت شهرداری و  با همکاری شهرستان های همجوار و ادارات و ارگان های شهرستان و هلال احمر، ارتش و سپاه   کار آبرسانی را تا رفع مشکل صورت گیرد.

 

وی افزود: انشاالله مشکل موجود تا بعد از ظهر امروز برطرف میشود و در پایان از صبر و همراهی مردم نشکر می کنیم