پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:20 - 1397/12/19

برگزاری آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین

با حضور امام جمعه هرسین ، مسئولین علم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان هرسین آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  با حضور امام جمعه هرسین ، مسئولین علم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان هرسین  آیین افتتاح پروژه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان هرسین برگزارشد.

 

جلیلی معاون بیمه سلامت استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: حدود ۵۰ هزار نفر بیمه شده در شهرستان هرسین وجود داردکه ۲۳ هزار نفر بیمه شهری و ۲۷ هزار نفر بیمه روستایی دارند و ۹ مطب پزشک، ۶ داروخانه و ۲ آزمایشگاه خصوصی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک فعلا دفترچه های درمانی حذف نخواهد شد بلکه بیمار پس از مراجعه به پزشک کد رهگیری به وی اختصاص داده م یشود و بیمار با همان کد و بر اساس تشخیص پزشک به داروخانه یا آزمایشگاه و .... مراجعه میکند.

 

در ادامه حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه هرسین اظهار داشت: این اقدام خوب و ماندگار را به مردم عزیز شهرستان هرسین تبریک میگویم و خدا را شاکرم که نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه سلامت سربلند بوده است.