پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:27 - 1398/03/07

اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین

اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین (ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی) در شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

غلامرضا ملکیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاه، اظهار داشت: اختتامیه دومین جشنواره استانی داستان و نمایشنامه نویسی هرسین (ویژه برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی) دکتر الهی تبار، معاون استانداری در شهرستان هرسین روز چهارشنبه (٨ خرداد) برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: این برنامه قرار بود در اسفند سال  ٩٧ برگزار شود که به علت درخواست نویسندگان بابت تمدید فرصت فراخوان به تعویق افتاد.

 

ملیکیان اظهار داشت:  در فراخوان جشنواره موضوعات در بخش  داستان کوتاه، نمایشنامه موضوعات آزاد بوده اما اولویت ها ترویج فرهنگ مطالعه، شهر و حقوق شهروندی، شادی وا مید، صلح و دوستی، مهربانی با طبیعت، حفاظت از محیط زیست، جهان به دور از خشونت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، ترویج فرهنگ گفتگو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در اولویت پذیرش بود و آثار قابل قبولی هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

گفتنی است؛ این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر هرسین برگزار خواهد شد.