پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:45 - 1398/07/08

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین برگزار شد.

با حضور معاون سیاسی فرمانداری هرسین و تنی چند از مسئولین مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور معاون سیاسی فرمانداری هرسین و تنی چند از مسئولین مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین برگزار شد.

 

مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهزیستی شهرستان هرسین با حضور مهندس رستمی معاون سیاسی فرماندار هرسین، حسینی معاون پشتیبانی، مسئولین حراست وبازرسی بهزیستی استان کرمانشاه در محل فرمانداری هرسین برگزار شد.

 

 در این مراسم از تلاش های علی حسن نظری تقدیر و مریم جامه_شورانی به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان هرسین معرفی شد.

 

جامه_شورانی رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان هرسین با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، بیان داشت: این سمت به عنوان یک امتحان الهی برای من خواهد بود که با سرلوحه قرار دادن رضایت خداوند، مددجویان و خدمت به خلق امیدوارم سربلند باشم.

 


 وی با بیان اینکه بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی در راستای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش خود تلاش می‌کند، افزود: من به عنوان نماینده_بانوان برای خدمت مطلوب تر نیازمند حمایت دیگر دستگاه ها از جمله فرمانداری خواهم بود.

 

 رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان هرسین ادامه داد: به عنوان یک مددکار امیدوارم بتوانم وظیفه خود را در قبال مردم دیارم به شایستگی انجام دهم.