پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:00 - 1398/10/07

ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

‍ ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان هرسین با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد..

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان هرسین  با حضور حسین رستمی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضای شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

 معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در این جلسه ضمن دعوت از مسئولین و کارکنان ادارات و تأکید بر حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی سالجاری طی سخنانی اظهار داشت : مردم بزرگوار و گرانقدر دارالمومنین هرسین شایسته تقدیر هستند و به منظور حمایت و پشتیبانی از نظام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در همه صحنه ها حضور حماسی و باشکوه دارند و همواره حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و هستند.

 

رستمی تصریح کرد : حضور پرشور و باشکوه مردم در صحنه های دفاع از نظام دسیسه های استکبار و ایادی منطقه ای آنان را خنثی خواهد کرد و پیام وحدت و انسجام در ایران اسلامی را به سراسر جهان مخابره میکند.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی و با تقدیر از مردم شریف شهرستان هرسین به منظور حضور در راهپیمایی های حمایت از نظام ، مهمترین تاثیر این حضورهای اثربخش در سطح کشور را تأمین منافع ملی ، حفظ انسجام ملی و خنثی سازی تهدیدات دشمنان برشمرد.

 

محمدی تصریح کرد : مردم گرانقدر شهرستان هرسین بار دیگر با حضور گسترده خود در مراسم نه دی سالجاری ضمن دفاع و حمایت از دستاوردهای انقلاب با مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد .