پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:56 - 1398/10/18
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا:

موشک‌باران «عین‌الاسد» اقتدار ایران را چندبرابر کرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: موشک‌باران «عین‌الاسد» اقتدار ایران را چندبرابر کرد.

به گزارش خبرنگار یوانگاه، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصادبا اشاره به اقدام مقتدرانه و تلافی‌جویانه ایران در حمله موشکی به پایگاه نظامی عین‌الاسد اظهار داشت: قطعا ایران اسلامی به ویژه سپاه پاسداران مقتدر است و همان گونه که مقام معظم رهبری گفتند انتقام سختی می گیریم این نیز اول راه است.

وی با تاکید بر اینکه موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق گام نخست است، افزود: بامداد امروز ده ها موشک به پایگاه نظامیان عین الاسد در عراق اصابت کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شوای اسلامی گفت: بیش از 45 نقطه مکان های نظامی آمریکا در تیرس فرزندان برومند سپاه پاسداران قرار دارد و قطعا انتقام سختی پیش رو است.

حجت الاسلام حسینی‌کیا عنوان کرد: آمریکایی‌ها دیدند دقیقا در همان لحظه و ساعتی که آنها سردار سلیمانی را به شهادت رساندند پایگاه هایشان مورد اصابت قرار گرفت در حالی که هنوز پیکر مطهر شهید سلیمانی دفن نشده بود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: این اقدام سپاه پاسداران همان گونه که از قبل اعلام شده بود، حاکی از اقتدار آنها است و با این کار اقتدارایران اسلامی در منطقه چند برابر شد.

وی بیان کرد: این اقدام سپاه پاسداران پیامی به اسرائیل و کشورهای عربی است که اگر بیش از حد پای را دراز کنند بیشتر از این ها آسیب خواهند دید.

حجت الاسلام حسینی‌کیا با بیان اینکه امیدواریم آمریکا سرعقل آمده باشد، افزود: قطعا اکنون اوضاع آمریکا خوب نیست هرچند ترامپ توییت کرده که اوضاع خوب است اما شرمن هم در پاسخ گفته باید بپذیریم اوضاع خوب نیست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شوای اسلامی بیان کرد: این اقتدار سپاه پاسداران سیلی محکمی بود که البته نخستین گام است و باید منتظر قدم های بعدی باشند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: سربازان آمریکایی به دنبال رعب و وحشت ایجاد شده درصدد بازگشت هستند هرچند در ظاهر می خواهند اوضاع را خوب جلوه دهند که اتفاق خاصی نیفتاده با این حال اگر مشاوران ترامپ عاقل باشند این اقدام منجر به خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد شد.