پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:50 - 1398/10/26
حسینخانی در گفتگو با دیوانگاه:

برگزاری کارگاه آموزشی گیاهان دارویی در هرسین/ راه اندازی زیر ساخت های کارگاه آموزشی پرورش ماهی برای اولین بار

رئیس اداره فنی و حرفه ای هرسین از راه اندازی زیر ساخت های کارگاه آموزشی پرورش ماهی برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

مهندس سعید حسینخانی رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز برگزاری کارگاه آموزشی گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آب و هوای مناسب شهرستان و در راستای ایجاد زمینه های اشتغال و تقویت کارآفرینی این مدیریت اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی در این خصوص نموده است.

 

وی افزود: این کارگاه های آموزشی در دو بخش آقایان و خانم ها در حال برگزاری است که در این راستا در حال حاضر تعداد 16نفر مشغول دریافت آموزشی لازم در این خصوص هستند.

 

رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان با اشاره به راه اندازی زیر ساخت های کارگاه های آموزشی ماهیان سرد آبی و گرم آبی در آینده ای نزدیک در هرسین تصریح کرد: برای اولین بار اداره فنی و حرفه ای شهرستان هرسین اقدام به راه اندازی زیر ساخت های برگزاری  کارگاه های آموزشی ماهیان سرد آبی و گرم آبی نموده است.

 

مهندس حسینخانی در ادامه با بیان اینکه بحث شیلات و پرورش ماهی از جمله ظرفیت های خوب شهرستان  است اظهار داشت: در این راستا یک استخر پرورش ماهی به مساحت 40متر مربع در دست ساخت می باشد که به محض تکمیل پروژه جهت برگزاری کارگاه های آموزشی اطلاع رسانی خواهد شد.