پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:32 - 1398/11/05

ستاد اجرایی خدمات سفر های نوروزی در شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد/ میرزا جسینی: 160آئین، سنت و بازی های محلی در منطقه داریم

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گفت: باید با احیاء آئین های سنتی و بازی های قومی و محلی ضمن ایجاد جذابیت برای گردشگران رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری  و سایر مسئولینستاد اجرایی خدمات سفر های نوروزی در شهرستان هرسین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

 

میرزاحسینی در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : 160آئین، سنت و بازی های محلی در منطقه داریم که بسیاری از آنها با توجه به شرایط مختلف به دست فراموشی سپرده شده اند.

 

 

وی افزود:  باید با احیاء آئین های سنتی و بازی های قومی و محلی ضمن ایجاد جذابیت برای گردشگران رونق اقتصادی ایجاد کنیم و در این راستا بخشداران ، دهیاران و فعالان حوزه گردشگری نقش مهمی دارند.

 

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری  خاطرنشان کرد:  بخشداران و دهیاران روستاهای هدف گردشگری را آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی نمایند.

 

 

زیبا سازی شهرهای هرسین و بیستون ، ارتقاء و ایمنی راهها ، جمع آوری سد معبر ، تخریب سازه های غیر مجاز ، ایجاد بازارچه صنایع دستی ، فروش و معرفی صنایع دستی و پیاز هرسین در پلیس راه کرمانشاه - همدان و تجهیز مدارس و سالن های ورزشی از دیگر موضوعات مورد تاکید میرزاحسینی بود.