پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:37 - 1398/11/06

برگزاری آیین تجلیل از مدیران و دبیران متوسطه دوم شهرستان هرسین

در پی کسب مقام اول درصد قبولی و مقام دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی استان در مقطع متوسطه دوم آیین تجلیل از مدیران و دبیران متوسطه دوم در هرسین برگزار شد،

 به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در پی کسب مقام اول درصد قبولی و مقام دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هرسین در بین ۲۴ منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان کرمانشاه آیین تجلیل از مدیران و دبیران متوسطه دوم شهرستان هرسین برگزار شد.

 

این مراسم با حضور جناب آقای پرندین رئیس اداره متوسطه دوم و آقای مرادی کارشناس مسئول آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه محترم شهرستان، مدیر، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد،

 

علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کسب این رتبه های برتر در سطح استان و دستیابی به میانگین نمراتی حتی بالاتر از سطح میانگین کشوری را حاصل تلاش دبیران و مدیرانی دانست که با تخصص و تعهد وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

 

وی در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین ابراز امیدواری کرد تا در سالهای آتی نیز این موفقیت ها برای دانش آموزان و مجموعه آموزشی شهرستان تکرار شود.

 

در ادامه حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان نیز با تشکر و قدردانی از دبیران و مجموعه آموزش و پرورش با اشاره به فریضه علم آموزی رشد و پیشرفت کشور را در گرو آموزش مطلوب به دانش آموزان دانست و خواستار تداوم این موفقیت ها شد.

 

پرندین رئیس اداره متوسطه دوم آموزش و پرورش استان ارتقای ۱۱ پله ای و کسب مقام اول درصد قبولی و مقام دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هرسین در سطح استان را به مدیریت و پرسنل آموزش و پرورش و دبیران و مدیران مدارس تبریک گفت.

 

وی  با اشاره به برنامه ریزی های اداره کل آموزش و پرورش استان، از در دستور کار قرارگرفتن توزیع رشته ای خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا این روند روبه جلو درسالهای تحصیلی متمادی نیز حفط شود.

 

در پایان از مدیران و دبیران مقطع متوسطه دوم تقدیر و تجلیل بعمل آمد.