پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:50 - 1399/04/12
نماینده مردم هرسین ، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی:

مشکل مضمن ۴۰ ساله آب شرب این شهر را حل کنید

نماینده مردم شهرستان های هرسین ، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری هرسین گفت: مشکل مضمن ۴۰ ساله آب شرب این شهر را حل کنید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، دکتر علی رضایی نماینده مردم  شهرستان های هرسین ، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری هرسین طی سخنانی اظهار داشت : از مردم شریف و نجیب حوزه انتخابیه بخاطر اعتماد به اینجانب تقدیر و تشکر می نمایم.

 

وی افزود: آقای استاندار ، هرسین را ویژه دریابید ، مردم شریف هرسین از شما توقع و انتظار دارند مشکل مضمن ۴۰ ساله آب شرب این شهر را حل کنید ، در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی و همه کسانی که اعتبار در اختیار دارند به منظور حل مشکل آب شرب این شهر رایزنی خواهم کرد.

 

نماینده مردم  شهرستان های هرسین ، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راههای مواصلاتی ، روستایی و معابر شهرستان هرسین به لحاظ زیر ساختها عقب ماندگی های تاریخی زیادی وجود دارد و این مشکلات می بایست حل شود.

 

رضایی اظهار داشت: مهمترین مسئله در کل کشور و به طبع در حوزه انتخابیه اینجانب معیشت طبقه ضعیف ، بیکاری و اشتغال است ، به لحاظ اشتغال در حوزه انتخابیه نگرانی های زیادی داریم از آقای استاندار محترم و مدیران ارشد استان میخواهم دستور اکید بفرمائید در طرح توسعه صنایع حوزه انتخابیه اینجانب از نیروهای بومی استفاده شود و استفاده از نیروهای غیر بومی در صنایع موجب نگرانی و تبعیض نارواست و در این راستا حتما می بایست از نیروهای مستعد و متخصص بومی استفاده شود.

 

وی افزود: از همکاران حوزه سلامت بخاطر مبارزه با کرونا سپاسگزاری میکنم.

 

نماینده  مردم  شهرستان های هرسین ، صحنه و  کنگاور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید اعتبارات دولتی برای توسعه هیچ راهی نداریم مگر جذب سرمایه گذاران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و در این راستا هر کس بتواند زمینه حضور سرمایه گذاران را در حوزه انتخابیه اینجانب فراهم نماید مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

 

رضایی اظهار داشت: مشکلی در حوزه میراث فرهنگی و در راستای عدم ارائه مجوز ساخت و ساز به فعالان اقتصادی در حریم ۵۵ هکتاری مجموعه تاریخی بیستون وجود دارد و این مشکل باید حل شود.

 

وی در پایان افزود:  محمد آباد با توجه به مشکلاتی که دارد می بایست به شهر هرسین الحاق شود.