پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:05 - 1399/04/24

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور از زحمات فرمانده سپاه ناحیه هرسین

با حضور رئیس کمینه امداد از زحمات فرمانده سپاه ناحیه هرسین در راستای همکاری در اجرای طرح هم سفره و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان تجلیل صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان از زحمات فرمانده سپاه ناحیه هرسین در راستای  همکاری در اجرای طرح هم سفره و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان تجلیل صورت گرفت.

 

مراد محمدی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین  ضمن تقدیر از زحمات فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه هرسین در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی  و همکاری با کمیته امداد شهرستان در  اجرای طرح هم سفره و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اینجانب حامل پیام تقدیر وتشکر سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور برای فرمانده محترم سپاه ناحیه هرسین هستم.

 

وی افزود: البته خدمات محرومیت زدایی سپاه محدود به ماه مبارک رمضان نمی شود بلکه در عرصه های دیگر همچون همکاری با کمیته امداد در ساخت مسکن برای محرومان در شهرستان هرسین نیز از جمله اقدامات قابل توجهی است که در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته است.

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن تشکر از حضور رئیس کمیته امداد هرسین اظهار داشت: سپاه خدمت رسانی به مردم  را وظیفه خود می داند  و واقعا یکی از افتخارات ما همکاری با مجموعه کمیته امداد و مدیریت فعلی در شهرستان است.

 

در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات سرهنگ مجمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین تجلیل شد.