پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:35 - 1399/05/08

انتصابات دو «ژن خوب» در معاونت علمی ریاست جمهوری/ پست‌های جدید داماد روحانی و دختر صفدر حسینی

فاطمه حسینی، دختر صفدر حسینی و کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان مشاور راهی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور شدند.

به گزارش دیوانگاهبه نقل ازراه دانا، «فاطمه حسینی»، دختر صفدر حسینی و «کامبیز مهدی زاده» داماد رئیس جمهور در احکامی جداگانه به عنوان مشاوران «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شدند.

براساس این گزارش خبرنگار دانا پس از مطلع شدن از این انتصابات، با سیده فاطمه حسینی نماینده سابق مجلس، تماس گرفت تا درباره چگونگی این انتصاب مطلع شود، این نماینده مجلس دهم اما در پاسخ به خبرنگار ما در حالی که حاضر به تایید یا تکذیب خبر انتصاب خود نشد گفت :«حاضر به مصاحبه با شما نیستم».

این در حالی بود که کامبیز مهدی زاده نیز در پاسخ به سوال خبرنگار دانا مبنی بر اینکه گفته می شود شما پس از انتخابات مجلس به عنوان مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری منصوب شدید حاضر به پاسخگویی نشد و تماس خود خبرنگار دانا را قطع کرد.

به گزارش دانا، حسینی و مهدی زاده در حالی حاضر به پاسخگویی درباره مسئولیت جدید خود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشدند که یک منبع آگاه در این معاونت در گفت‌وگو با خبرنگار دانا انتصاب هر دو را تایید کرد.

وی که نخواست نامش فاش شود در این‌باره گفت: کامبیز مهدی زاده به عنوان مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این معاونت مشغول به کار شده است و به تازگی خانم فاطمه حسینی نیز به عنوان یکی دیگر از مشاوران دکتر ستاری منصوب شده است.

براساس این گزارش کامبیز مهدی زاده که انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان زمین شناسی از سوی «رضا رحمانی»، وزیر سابق صمت حاشیه های زیادی به دنبال داشت و موجبات برکناری وی را فراهم کرده بود، به عنوان مشاور عالی سورنا ستاری منصوب شده و سیده فاطمه حسینی هم که پیش از این اخباری درباره انتصاب وی در صندوق بازنشستگی کشوری مطرح شده بود در نهایت به سمت مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.