پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:35 - 1399/05/08
صبح امروز صورت گرفت/

برگزاری نهضت کمک مومنانه با توزیع 500بسته مواد غذایی در هرسین

صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه هرسین رئیس کمیته امداد و رئیس بهزیستی شهرستان و در راستای نهضت کمک مومنانه 500بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه هرسین رئیس کمیته امداد و رئیس بهزیستی شهرستان و در راستای نهضت کمک مومنانه 500بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در حاشیه این مراسمدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت:به حول و قوه الهی و در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا 500بسته مواد غذایی به مناسبت عید سعید قربان از طریق کانون ها، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در هرسین توزیع شد.

 

وی افزود:قبلا بحث رزمایش مطرح بود اما از این به بعد به دلیل لزوم استمرار این طرح و بحث محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم برخوردار که از وظایف ذاتی سپاه می باشد این طرح به نهضت خدمت رسانی تغییر پیدا کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:این بسته ها از محل کمک های خیرین شهرستان و شرکت پتروشیمی اوره و آمونیاک و همچنین محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.