پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:38 - 1399/06/24
با حضور -معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه//

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد

با حضور -معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور بابلی-معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دکتر شاه آبادی-فرماندار شهرستان، مهندس میرزا حسینی-معاونت عمرانی فرمانداری هرسین، عیوضی- رییس حراست اداره کل، صادقی-رییس امور اداری مالی اداره کل و روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های هرسین و کنگاور مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.

 

بابلی-معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل کرمانشاه ضمن تشکر از زحمات ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین ابراز داشت: قبل از هر چیز از خدمات فرهنگی بی دریغ دکتر شاه آبادی-فرماندار هرسین در شهرستان و استان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

وی افزود: نگاه فرهنگی آقای شاه آبادی  بسیار عمیق و گسترده می باشد و سبب گردیده تا راهکارهای مفید و ارزنده ای را در مسیر رشد فرهنگی در شهرستان به ما ارائه نمایند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل استان کرمانشاه در ادامه از زحمات حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین نیز در باب همکاری در فعالیتهای فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

 

بابلی اظهار داشت: در وهله اول بایستی سعی نماییم فرهنگ را بدرستی دریابیم و بدرستی نیز برنامه ریزی کنیم. در هرجایی و در هر سمتی خدمتگزار مردیم باشیم و سعی در ایجاد آرامش خاطر برای آنان داشته باشیم.

 

وی افزود: مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین تا به امروز بر عهده آقای ملکیان بوده و از ایشان به پاس زحماتشا ن تشکر می نماییم و اکنون این مسئولیت به آقای نظری سپرده می شود، امیدواریم ایشان نیز در طی مسیر موفق و موید باشند. البته مطمئنا این امر برای آقای نظری در صورتی ممکن می گردد که همچون همیشه حمایتهای بیدریغ فرماندار فهیم شهرستان و امام جمعه محترم، مسئولین و هنرمندان عزیز و فعال شهرستان و مردم خوب همراه شان باشد.

 

امیر شاه آبادی-فرماندار شهرستان نیز در ادامه اظهار داشت : موفقیت در زمینه مدیریتی کاری است حساس و رابطه ای تنگاتنگ با فرهنگ جامعه دارد. همانطور که فرهنگ در هر خانواده مهم است و در واقع فرهنگ خانواده شخصیت و هویت فرد را می سازد فعالیت فرهنگی در جامعه بسیار حائز اهمیت است ،فرهنگ خانوادگی بسیار از آن الهام می پذیرد. الحمدالله در حوزه فرهنگی هنری فعالیتهای خوبی را به ثمر رسانده ایم و از این به بعد نیز سعی در گسترش و توسعه هر چه بیشتر آن خواهیم داشت.

 

ملکیان نیز ضمن تشکر از حمایتهای بیدریغ فرمانداری شهرستان و امام جمعه هرسین ابراز داشت:خوشبختانه در طی این مدت توانستیم به کمک هنرمندان عزیز شهرستان بیش از 400 برنامه فرهنگی را اجرا نماییم و این به تنهایی میسر نمی شد مگر با کمک همه شما عزیزان. امیداورم توانسته باشم در مسیر ارتقای فرهنگ در جامعه موثر باشم.