پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:19 - 1399/06/31
دیداربسیجیان، پرسنل سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام اجرایی: دشمن می خواهد داشته های ما را بگیرد

صبح امروز و در اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان، پرسنل سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز و در اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از  بسیجیان، پرسنل سپاه ناحیه و مسئولین  شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 8سال دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان عزیز بدانند درست است که جنگ تمام شده ولی در شهادت هنوز باز است و نمونه آن شهید حججی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی افزود: در یک سال گذشته ما شاهد شهادت سید الشهدای انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم که به دستور جنایتکارترین مردم دنیا مظلومانه به شهادت رسید و چقدر شهادت پربرکتی داشت.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد داشته های ما را بگیرد و ما نباید از مسیر امام حسین(ع) فاصله بگیریم همچنانکه امروز هم نباید از امام زمان خود فاصله بگیریم.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: اگر امروز جوان های ما ادعای ولایتمداری دارند باید از منویات ولی فقیه خود تبعیت کنند در خصوص همین بیماری کرونا حضرت آقا تنها در حسینیه می نشستند و عزاداری می کردند برای اینکه ما اصول بهداشتی را رعایت کنیم.

 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: رئیس جمهور را خود ما انتخاب مس کنیم ما موظفیم که هم انتقاد کنیم ، هم دفاع کنیم و حمایت کنیم و از طرفی هم نباید مردم را ناامید کرد.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: برخی از مدیران در شهرستان عملکرد خوبی داشته اند و مدیران جهادی بوده اند و نباید اینها را عوض کرد.