پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:36 - 1399/07/09
بازدید میدانی شهردار و اعضای شورای شهر هرسین از پروژه های عمرانی در دست اقدام/

اسدی: تلاش بر این است که فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی تا قبل از بارندگی اجرا شود

شهردار و اعضای شورای شهر هرسین در بازدید میدانی از پروژه های عمرانی در دست اقدام گفت: تلاش بر این است که فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی تا قبل از بارندگی اجرا شود.

 به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مهندس اسدی شهردار هرسین و چند نفر از اعضای شورای شهر از پروژه های عمرانی و طرح های در دست انجام شهراداری بازدید کردند.

 

 

مهندس اسدی  در حاشیه این بازدیدها  در خصوص طرح ساماندهی رودخانه مرکزی اظهار داشت : در فاز اول ، بوستان ورمحله در کنار روخانه مرکزی احداث گردید و قصد داریم که خیابان موجود بر روی این رودخانه نیز به صورت پیاده و سواره رو ساماندهی گردد.

 

 

وی افزود:  در حال حاضر مرحله زیرسازی ،تسطیح و جدول گذاری این پروژه در حال انجام می باشد و تمام تلاشمان این است که تا قبل از شروع  بارندگی ها و به صورت جهادی این پروژه به سرانجام برسد و کل خیابان نیز  آسفالت گردد.

 

 

شهردار هرسین در ادامه این بازدید در خصوص اجرایی نمودن فاز دوم ساماندهی پارک بانوان اظهار داشت : شهرداری هرسین در نظر دارد پس از دریافت تاییدیه های  لازم نسبت به احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در قسمتی از این پارک اقدام نماید.

 

 

 اسدی اظهار داشت: طرح و جانمایی این طرح در دست تهیه بوده و انشاله با پیگیریهای جدی دکتر علی رضایی نماینده مردم شریف هرسین،کنگاور و صحنه این پروژه نیز هر چه زودتر عملیاتی گردد.