پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:24 - 1399/07/14

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان و مسئولین استانی ، مشاور مدیرکل، معاون سواد آموزی اداره کل و رئیس اداره روابط عمومی استان و سایر مسئولین مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، عباداله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش هرسین ابراز امیدواری کرد تا با ادامه این روند صعودی شاهد پیشرفت بیشتر و تحولی چشمگیر در امر خطیر آموزش و پرورش دانش آموزان این شهرستان باشیم.


 علی الماسی فرد مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، با اشاره ای مختصر به دستاورد های آموزش و پرورش شهرستان در طی چهار سال اخیر خاطر نشان کرد: یکی از پیشرفت های اساسی و چشمگیر ما کسب عنوان نخست در "افزایش درصد قبولی امتحانات نهایی" و همچنین "رتبه دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی" در سطح استان بود که از اساسی ترین فاکتور های ارزیابی میزان عملکرد ادارات مناطق و نواحی به شمار می آید.

 

الماسی فرد همچنین با اشاره به موضوع جابجایی محل اداره افزود: یکی دیگر از اقدامات ما جابجایی محل اداره آموزش و پرورش به مکان کنونی آن و تجهیز و راه اندازی سالن جلسات، نصب تابلوی روان و افزایش وسعت فضای اداری بود.

 

وی افزود: همچنین توانستیم از محل صرفه جویی در هزینه ها مرکز رفاهی خانه معلم شهرستان را با ۱۵ اتاق و ۴۵ تخت به همراه امکانات رفاهی کامل و مطلوب راه اندازی کنیم تا پذیرای مهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی عزیز در شهر تاریخی هرسین باشیم.

 

الماسی فرد دستاورد ها و موفقیت های اداره آموزش و پرورش را حاصل تلاش و همکاری کل مجموعه آموزش و پرورش از همکاران اداری تا مدیران و معلمان مدارس دانست.

 

علی الماسی فرد در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جناب آقای فتحی مدیر جدید اداره، ابراز امیدواری نمود تا مسیر پیشرفت آموزش و پرورش با شتاب بیشتری ادامه یابد.

 

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین در ابتدا ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و حاضرین در جلسه، با آسیب دیدگان و خسارت دیدگان سیل اخیر شهرستان ابراز همدردی نمود و آمادگی دستگاه آموزش و پرورش را برای کمک و تعاون در این حوزه اعلام کرد‌.

 

فتحی تلاش های جناب آقای الماسی را ستودنی دانست و گفت: روند کاری آقای الماسی به گونه ای بوده که مطمئناً نام نیکو و ذکر خیر از ایشان به یادگار خواهد ماند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و نماینده محترم مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر رضایی افزود: این اطمینان خاطر را در وهله اول به مردم شریف شهرستان و سپس مجموعه اداره کل می دهیم که قانون مداری سرلوحه کار ما خواهد بود و مسیر رشد و تعالی سیستم آموزشی و پرورشی شهرستان را به دور از سیاسی کاری در پیش خواهیم گرفت