پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:40 - 1399/07/28
‍ سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین :

دستفروشان شهر هرسین ساماندهی میشوند

سرپرست فرمانداری هرسین از ساماندهی دست فروشان سطح شهر در راستای درخواست های مکرر و گسترده شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،عبادالله کنجوریان سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین در بازدید از امکان محل استقرار دستفروشان اظهار داشت:  در راستای تحقق یکی از‌ مهمترین مطالبات مردم و رفع سد معبر در شهر هرسین دست فروشان این شهر ساماندهی میشوند.

 

 

کنجوریان ادامه داد : با اطلاع رسانی قبلی و طی یک بازه زمانی مشخص دست فروشان در ۳ مکان از شهر هرسین استقرار خواهند یافت و فقط در همان مکان فعالیت خواهند کرد.

 

 

سرپرست فرمانداری هرسین همچنین تصریح کرد : با توجه به اینکه دست فروشان جز اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه هستند لذا استقرار آنان در مکان های از‌ پیش تعیین شده رایگان خواهد بود.

 

 

 

کنجوریانهمچنین افزود : رفع سد معبر و ساماندهی دست فروشان در شهر هرسین یک خواسته عمومی و مورد تاکید جدی مردم است لذا از دست فروشان محترم انتظار می رود به منظور رعایت حقوق شهروندی و تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه با نیروهای شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.

 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین بیان داشت : هماهنگی های لازم به‌ منظور برخورد قضایی با کسانی که با شهرداری همکاری نکنند بعمل آمده است و خاطیان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین همچنین از مکانهای استقرار دست فروشان بازدید کرد .