پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:42 - 1399/08/17
رئیس اداره منابع طبیعی هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

1850متر احداث کانال برای جلوگیری از سیلاب های احتمالی در نظر گرفته شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین گفت: در خصوص سیل روستای کهریز مطالعاتی صورت گرفت و به استان ارسال شد و 1850متر احداث کانال برای جلوگیری از سیلاب های احتمالی در آن مناطق در نظر گرفته شد که در صورت تخصیص اعتبار کار اجرایی آن آغاز شود.

مهندس بلینی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص آخرین وضعیت پاکسازی سیل بند های محدوده شهر هرسین اظهار داشت: سیل بندها در محدوده زمین های کشاورزی قرار گرفته اند و از طرفی در گذشته هزینه هایی وجود داشته برای احداث آنها ولی در حال حاضر نه قادر به لایروبی هستیم و نه راه دسترسی به آنها را داریم.

 

وی افزود: تنها راه این است که شهرداری نسبت به ریختن نخاله های ساختمانی در قسمت هایی که جزء محدوده شهری است ممانعت به عمل آورد و اداره راهداری هم با توجه به ماشین آلاتی که در اختیار دارد  نسبت به پاکسازی آن ها اقدام نماید.

 

رئیس اداره منابع طبیعی هرسین خاطرنشان کرد : از طرفی منابع طبیعی نه مالکیتی در این مناطق دارد و نه هزینه ای که در آنجا کاری صورت دهیم.

 

بلینی در ادامه اظهار داشت: در خصوص سیل روستای کهریز مطالعاتی صورت گرفت و به استان ارسال شد و 1850متر احداث کانال برای جلوگیری از سیل آهای احتمالی در آن مناطق در نظر گرفته شد که در صورت تخصیص اعتبار کار اجرایی آن آغاز شود.